Editorial: Tres i Quatre (01/04/2019)

Calificación promedio : 3.5/5 (sobre 1 calificaciones)
Després de l’onada tempestuosa que ha esmicolat totes les roques que ens feien d’escull queda aquesta serenor silenciosa, pàl·lida i pesada de la calma. Després de mantenir-nos a recer de les tempestes descobrim que només una vegada viscudes podem sobreviure-hi. Salvatges. Una vegada hem conegut la força i la contundència de la tempesta, sabem que nosaltres, salvatges, hi podem sobreviure. Quatre cantons té ca nostra, quatre racons amagats, a cada un d’ells una àmfo... >Voir plus

Ferrer
 01 January 2021
Cuatro personajes femeninos, trece escenas dramáticas, una pieza premiada con el Premi Octubre Pere Capellà 2018 ex aequo, una autora sin trayectoria como dramaturga pero sí como actriz, un secreto del pasado como motor argumental, un reencuentro en la abandonada casa del pescador de su infancia, una confesión pendiente, una noche sin cobertura y aisladas del mundanal ruido, una reflexión sobre la infelicidad (Ona) y sobre el miedo (Marina), monólogos con función de coro, un final descorazonador con sabor a hiel. Buen teatro.
FerrerFerrer01 January 2021
Les coses bones que ja shan convertit en records és perque han deixat d'existir, i aixo és una merda. I les coses dolentes que s'han convertiten records és perquè van ser tan dolentes que no hem estat capaços d'oblidar-les.
otros libros clasificados: teatroVer más

Lectores (1) Ver más

Literatura mexicana

Es el primer libro publicado por Carlos Fuentes.

Los días enmascarados
La región más transparente