Editorial: Columna CAT (24/10/2018)

Any 1779. A l'Amat Vidal, un jove pescador de Sitges enamorat del mar, li canvia la vida el descobriment d'un gran secret familiar i l'entrega a traïció de la seva estimada Vinyet a Lord Templeton, un noble anglès, per saldar un gran deute familiar. Empès per la fortuna i el destí, acabarà enrolat en un vaixell pirata, on viurà aventures extraordinàries més enllà de l'oceà Atlàntic i descobrirà l'autèntic valor de l'amistat, el coratge, la fortuna i l'amor verdader ... >Voir plus

LaPetitaLlibreria
 16 enero 2019
Avui us apropem una nova novel·la en majúscules que brolla de la ploma del David Martí, un dels autors catalans que més ens agrada.
De ben segur que vau caure a la seva prosa amb obres com “El guerrer adormit”, “La metgessa de Barcelona”, “El caçador de bruixes” o “Les bruixes d'Arnes”.
A més de ser un gran amant de la literatura, el seu amor per la història i les seves ganes de fer que el passat tingui un testimoni en el present ens regala una nova obra que us deixarà de nou bocabadats!
L'obra El pirata de Cala Morisca ha estat mereixedora del Premi Néstor Luján de Novel·la Històrica i us asseguro que no és atzarós, la seva ment crea una aventura a bord incomparable.
En aquesta obra ens farem amics i companys d'aventures amb l'Amat Vidal, un jove que a l'any 1779 passa de ser pescador a acompanyar als pirates en un moment en que la seva vida necessita fer un tomb.
Potser massa brusc pensareu, o massa arriscat... Descobriu-lo i us emocionareu!
Recordeu als nens que llegien històries de pirates amb la llanterna tapats amb la manta i fins altes hores de la nit? Us asseguro que us hi veureu reflectits! És una obra altament addictiva i amb un ritme trepidant.
Com les onades del mar, la seva intensitat no decau i la força del protagonista és el aire que manté fermes les veles del vaixell.
Un gran secret familiar, l'entrega de la seva enamorada Vinyet a Lord Templeton i un gran deute familiar es combinen a la perfecció en aquesta novel·la que és un veritable còctel de sensacions.
Mes enllà de l'horitzó, mes enllà de l'oceà Atlàntic viurà aventures, peripècies i creixerà com a ésser humà.
Recuperarà l'amor de la Vinyet? Saldarà els deutes familiars?
M'agradaria molt desvetllar-vos els interrogants de tan bella historia però prefereixo convidar-vos a que la descobriu i la desgraneu vosaltres mateixos des dels plaer de la lectura que ens regala novament l'autor.
Gràcies a Columna podem anar completant la bibliografia de tan apreciat autor i desitgem que noves aventures ja estiguin prenent forma al seu imaginari.
Us convido a l'aventura!
No us en penedireu!

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..

elperiodico20 noviembre 2018
El escritor barcelonés David Martí ha ganado el Premio Nèstor Luján de Novela Histórica, dotado con 4.000 euros, por la novela 'El pirata de Cala Morisca'.
Leer la crítica en el sitio web: elperiodico
otros libros clasificados: aventuraVer más