Edgar Cotes i Argelich (Otro)Sílvia Estall (Otro)
Editorial: Edicions Secc (30/11/-1)

Calificación promedio : 4.5/5 (sobre 1 calificaciones)
Una nit de tardor, una tempesta amb llamps i trons, una llar de foc i una bona beguda calenta. Ja teniu tots els elements necessaris per preparar-vos per Dames invisibles. Quatre contes de fantasmes, aquest recull de quatre relats gotics d’aparicions.
Mary Shelley, considerada pionera de la ciència ficció, és menys coneguda com a contista; Mary Elizabeth Braddon, gens convencional com actriu i escriptora; Edith Nesbit, escriptora extravagant i de caràcter; Ma... >Voir plus

NuriaCC
 07 June 2022
Dames invisibles
Quatre contes de fantasmes, 2021
Traducció d'Edgar Cote
Edicions SECC

Un fantástico librito que reúne cuatro relatos góticos de cuatro damas de terror del siglo XIX

- El rostre en el mirall /El rostro en el espejo/The face in the glass, M. Elizabeth Braddon
En los páramos de Yorkshire, un joven matrimonio aburrido en una noche de invierno, descubre una estancia maldita en su casa

- Des de la mort/Desde el reino de los muertos/From the dead, Edith Nesbitt
Una carta, un compromiso roto y una confesión provocará la separación trágica de un matrimonio.

- Les ombres a la paret /Las sombras en la pared /The shadows on the wall, M. Elizabeth Wilkins Freeman
En la víspera del entierro de su hermano, los cuatro restantes empiezan a observar una extraña y persistente sombra en la pared.

- La noia invisible / La chica invisible /The invisible girl, Mary Shelley
Tras un compromiso secreto que no acepta su tutor y padre de su enamorado, una joven es expulsada de su hogar y deambula por el bosque durante la noche, convertida en una presencia fantasmal.

Escalofriantes y maravillosas

Autora favorita para #retomujeresautoras
#viajandoporlainglaterravictoriana

#maryelizabethbraddon #elrostroenelespejo #edithnesbit #desdeelreinodelosmuertos #maryelizabethwilkins #lassombrasenlapared #maryshelley #lachicainvisible #damasdelterror #cuentosgóticos #literaturavictoriana #britishclassic #leoclásicos #leeresvivir #leermola #leoautoras
NuriaCCNuriaCC07 June 2022
-Ida, amor meu, torna! No et tinc por! T'estimo! Torna! Torna!
Em vaig precipitar cap a la porta I la vaig obrir d'una revolada. Algú menava un llum pel passadís. A terra, fora de la porta de la cambra de vetlla, hi havia un embalum:el cadàver, amb la seva mortalla. Morta, morta, morta.