Judith Raigal Aran (Traductor)
Editorial: Columna Edicions (16/11/2022)

LaPetitaLlibreria
 23 January 2023
Avui ens citem amb un dels protagonistes de l'aclamada sèrie americana Friends, un dels nois que més somriures ens ha arrencat i ens ha emocionat amb la seva particular relació amorosa amb la Mònica però que poc coneixem de la persona que li dóna vida.
No podríem conèixer a en Chandler si en Matthew Perry no li hagués donat vida i li hagués posat el cos.
A la seva obra autobiogràfica ens retrata la seva infantesa i las seva particular família que no l'ajudaven massa al seu desenvolupament personal i artístic i a la seva lluita per arribar a despuntar en el món televisiu.
Posteriorment fa un salt a la època daurada de Friends i destaca les amistats, els coneguts que li vàrem donar la mà, els que el van ajudar i els que varen ser un gran prejudici per la seva vida posterior.
Anècdotes que els seus fidels seguidors agrairan, secrets de vestuari i d'hores mortes que faran les delícies dels que gaudien de les aventures dels sis amics de Nova York i un munt de curiositats segons ell mateix les percebia i les vivia.
Però tot l'esplendor de la fama i el poder mediàtic que li va atorgar aquesta sèrie va ser el seu pou de desgràcia en quan els focus es varen apagar i va deixar de ser l'estrella que tothom estimava.
És en aquest punt quan el títol de l'obra cobra tot el sentit i ens apropa a Amics, amants i allò tan terrible.
La seva capacitat com a comediant amaga una gran tristesa, un sentiment de rebuig i un despreci vers ell mateix que el condueix a autodestruir-se.
Arribat a un punt fatídic decideix tornar a la vida i gaudir-la de nou deixant enrere a cop de coratge i molt esforç tot allò que l'arrossega a les ombres.
El seu renaixement és un cant a la vida i a l'esperança alhora que esdevé un exemple per la societat que es vol rehabilitar de les addiccions.
La seva vida mai més serà la mateixa però la seva voluntat de començar de nou és inspiradora per a tots.
És una biografia sentida, emotiva, divertida, hilarant i amb moments durs vers ell mateix. Una oda a la sinceritat i honestedat màxima que el varen salvar.
No ho dubteu i de la mà de Columna descobriu la història d'aquest gran actor que tantes hores ens ha distret.
Poc imaginem el patiment que carreguen sovint les persones a les seves espatlles.
Un balanç vital entre allò positiu i allò negatiu que ell ha sabut equilibrar a base de constància i molta força mental.

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
Videos de Matthew Perry (2) Ver másAñadir vídeo
Vidéo de Matthew Perry
Hollywood está lleno de famosos que han tenido problemas con las drogas o el alcohol, pero no muchos lo han contado públicamente al nivel que lo hizo Matthew Perry, que llegó a escribir un libro en el que detallaba muchos de sus episodios. La corresponsal de EL PAÍS en Los Ángeles, María Porcel, analiza en el vídeo que acompaña esta noticia la trayectoria profesional y personal del actor de Friends que ha muerto este sábado a los 54 años. Sus adicciones no impidieron su triunfo en la serie de comedia, que se emitió durante 10 años, ni le alejaron de sus compañeros. Más bien al contrario: “Perry cuenta en sus memorias que le trataban como a un pingüino, que cuando alguno está herido los demás se sitúan a su alrededor y le ayudan a volver a caminar” detalla Porcel.
Suscríbete a nuestro canal: youtube.com/@elpais Visita http://elpais.com Más vídeos de EL PAÍS: youtube.com/@elpais/videos Síguenos en Facebook: https://www.facebook.com/elpais Twitter: https://twitter.com/el_pais Instagram: https://www.instagram.com/el_pais
#matthewperry #friends #obituary #chandler #series #cine #hollywood #muerte