Editorial: ROSA DELS VENTS (18/02/2021)

Calificación promedio : 3.5/5 (sobre 1 calificaciones)
La Martina acaba d'arribar a Treviu, un poblet de muntanya on ha estiuejat tota la vida. Necessita fugir de Barcelona i allà, envoltada de records d'infantesa, s'hi sent segura. Però tan bon punt s'hi instal·la, s'assabenta que han profanat tres tombes al cementiri vell, una de les quals pertany a una noia d'identitat desconeguda que va morir fa més de trenta anys al pont del Malpàs i que tothom recorda com "la noia del vestit blau". Tot indica que es va suïcidar, p... >Voir plus

Ceres
 07 October 2023
Feia molt que volía agafar un llibre en català de nou y estic molt contenta amb la meva el·lecció. La Laia m'ha resultat molt còmoda de llegir tot y que fa anys que no ho faig i honestament pensaba que no m'hi sentiría tan còmoda.

L'història es sencilla, y certs detalls els vaig veure venir pero d'altres m'han agafat amb la guardia ben baixa y m'han sorprès del tot. La vaig excollir però perque l'escenari on tot ocur em recordaba al poble on hi visc actualment, y això ha estat en certa manera molt divertit. Tinc un segon tom de la Laia que llegiré espero avans que acabi l'any.

Enlace: https://www.goodreads.com/re..

Harry Potter para principiantes

¿Cuántas novelas hay en la serie Harry Potter?