Las mejores frases de L'ant es meu (1)

Elbosquedeloscuentos
Elbosquedeloscuentos 20 June 2019
Un dia, durant una passejada molt llarga, mentre Wilfred comentava els plans que tenia per a l'any següent, va fer un descobriment terrible... Algú més pensava que l'ant era seu. -Rodrigo! Has tornat! Wilfred es va quedar bocabadat. L'ant es deia Marcel, no Rodrigo. L'àvia s'havia equivocat i Wilfred pensava que calia corregir-la. -Aquest ant és meu! Li va fer saber. I per demostrar-ho, va cridar Marcel. -Vine aquí. Però l'ant no li va fer cas. Semblava més interessat en l'àvia. -Molt bé, Rodrigo.

Un dia, durant un paseo muy largo, mientras Alfredo comentaba los planes que tenia para el año siguiente hizo un descubrimiento terrible... Alguien más pensaba que el alce era suyo. -¡Rodrigo! ¡Has vuelto! Alfredo se quedó boquiabierto. El alce se llamaba Marcel, no Rodrigo. La abuela se había equivocado i Alfredo pensaba corregirla. -Este alce es mío! Le hizo saber. I para demostrarlo, llamó a Marcel. -Ven aquí. Pero el alce no le hizo caso. Parecía más interesado en la abuela. -Muy bien, Rodrigo.*

*traducción libre al castellano.

Completa el título de libros infantiles y juveniles

Manolito ...

Gafitas