Editorial: EDICIONS DEL PERISCOPI (01/02/2022)

Calificación promedio : 3.5/5 (sobre 1 calificaciones)
La protagonista d’aquesta història treballa al departament de comunicació d’una companyia telefònica. Després de dos permisos de maternitat i una reducció de jornada, els seus caps la sotmeten a un pla d’assetjament laboral que consisteix a no passar-li cap mena de feina. Cada dia encén el portàtil i s’enfronta a sis hores de buidor. Decebuda, trama una venjança que escriurà en forma de dietari: durant 365 dies no comprarà res que no li sigui de vital importància. E... >Voir plus

David11David1117 February 2023
Potser cal que les coses caiguin, que col·lapsin. Diuen que l'instant just abans de l'impacte és el moment en què se't revela tota la veritat.
David11David1117 February 2023
Miro la meua mare, que diu: "Cal acostumar els nens des de ben petits a menjar-s'ho tot".
"Cal educar-los en la cultura de l'esforç"
Jo vull cridar-li que la cultura de l'esforç és una estafa i una puta mentida.
Que n'estem fins als ovaris de l'esforç.
Que estem esgotades.
David11David1117 February 2023
I penso en tots aquells homes arribant a l'Everest, o al pol Nord, o a l'Antàrtida, o a la fama, quan el que realment és una fita és arribar aquí, en aquest lloc on el vàter es perd cap endins, la cova fosca on rau el perill, l'agonia, l'autèntica lluita de gèneres.
David11David1117 February 2023
Jo abans era una espeleòloga valenta, ara només soc una dona covarda que sospira d'alleujament quan els fa un petó al llit pensant, gràcies a déu, han sobreviscut al dia.

Otros libros de Glòria De Castro (1)Ver más

Lectores (1) Ver más