Editorial: ROSA DELS VENTS (22/10/2020)

Sandragama
 03 May 2021
Un libro que nos recuerda lo frágil y lo deliciosa que es la vida. de manera sencilla e intensa, nos transmite serenidad y, al mismo tiempo, nos interpela, nos remueve y hace que cuestionemos nuestras certezas y nuestra visión de la vida y también de la muerte.
SandragamaSandragama03 May 2021
El repte més gran, i el que he tingut a l'abast, ha estat aquest: distingir el que eren circumstàncies del que eren problemes. Les circumstàncies són coses que són allà, i amb les quals s'ha de comptar. S'han d'acceptar. Anava a dir "resignadament", però no és ben bé així. Jo no em resigno que el sol surti: simplement és un fet. De la mateixa manera, jo no em resigno a no poder utilitzar les cames per moure´m: simplement és un fet que no podria canviar per més que volgués. No caminar no és un problema, és una circumstància. En canvi, per exemple, estudiar una carrera universitària se'm va plantejar com un problema: de mobilitat, de capacitats, d'oportunitats... Un repte sobre el qual podia fer alguna cosa més que resignar-me.
Dir al problemes, problemes. I a les circumstàncies, circumstàncies.
+ Lire la suite

Otros libros de Xavi Argemí Ballbé (1)Ver más

Lectores (1) Ver más

Harry Potter Super Expert Level

Cuantos años se lleva Ron con Fred y George?