Editorial: Proa (12/01/2022)

Calificación promedio : 4.5/5 (sobre 2 calificaciones)
Un home de mitjana edat viu amb la seva gossa, anomenada Taylor, a la zona de xalets adossats del nucli turístic de Bellavista, en una illa mediterrània sense nom. Un dia la Taylor mor enverinada, sense que el seu amo sàpiga qui pot haver-ho fet, ni per què. Tampoc comprendrà una altra mort absurda, la d'una persona amb qui coincidien sovint quan passejava la gossa, víctima d'un incident de carrer vora un bar de tatuatges regentat per una parella de serbis. Mentre l... >Voir plus

Las críticas de la prensa (1)
elperiodico30 April 2022
El escritor mallorquín construye un relato apuntalado en un protagonista desencantado e inactivo a quien matan el único ser en el que confiaba, su perra.
Leer la crítica en el sitio web: elperiodico
David11David1102 October 2023
Com més vanes són aquesta mena d'il·lusions, com més clarament ens han advertit que el desenllaç que no volem és el més plausible, amb més ofuscació les defensem i ens hi abracem, de manera que després la frustració és més gran, i l'exasperació i el dolor, més difícils de sofrir.
Videos de Sebastià Alzamora (3) Ver másAñadir vídeo
Vidéo de Sebastià Alzamora
"Què és per nosaltres escriure?"
Continuem amb les nostres converses entre autors!
Jordi Puntí i Sebastià Alzamora parlen de la paradoxal solitud i companyia que comporta l'acte d'escriure. de l'escriptura com a lectura i modus vivendi, de l'escriptura i les seves rutines... de l'escriptura com un tot!
Infinites gràcies a @_lacarbonera per cuidar-nos tan bé (si no la coneixeu, aneu-hi! És una llibreria magnífica que podeu trobar al Poble Sec!).