Editorial: Galaxia. (26/02/2021)

A través das páxinas de As malas mulleres, asistimos a unha dura e apaixonante viaxe polo tramo final do século XIX, nunha historia a varias voces, a de Sisca, de 15 anos, presa por non seren as mulleres donas do seu corpo; as de mulleres como Concepción Arenal, visitadora de prisións; e Juana de Vega, cruciais para entendermos a nosa historia e as do “mudo coro das malas mulleres”, que entoa prantos sobre encontros cos predadores sexuais.

A novela es... >Voir plus

Las críticas de la prensa (1)
elmundo11 November 2022
La novelista recibe el galardón del Ministerio de Cultura por 'As malas mulleres', una novela histórica sobre las cárceles de mujeres en el siglo XIX.
Leer la crítica en el sitio web: elmundo
Citas y frases (6) Ver más Añadir cita
Beavazquez_Beavazquez_21 January 2024
-Elas á Galera, contaxiadas de doenzas venéreas, mentres os homes que as compran, -prosegue Juana María-, moitos deles da boa sociedade coruñesa, dormen tranquilos nos seus leitos. Pois se o comercio carnal é un pecado contra Deus e un delito nas leis, por que só unha parte del é castigada?
Beavazquez_Beavazquez_03 January 2024
As palabras dunha muller valen pouco, as dunha presa nada.
albapralbapr14 January 2023
O único eterno é a chegada da morte (...). Por que teimamos na esperanza de que a morte non se achegará a quen amamos?
Beavazquez_Beavazquez_21 January 2024
Porén, cómpre desconfiar dos sentimentos populares, sobre todo cando se dirixen contra as mulleres; as máis das veces, non responden á sabedoría, senón a prexuízos difíciles de derraigar.
Beavazquez_Beavazquez_21 January 2024
E despois que? Arfando na cama ás noites, quedar preñada, parir e malparir. Era sempre así? Non hai outro camiño para unha rapaza?

Harry Potter para principiantes

¿Cuántas novelas hay en la serie Harry Potter?