Editorial: BAÍA EDICIÓNS (01/01/2021)

Calificación promedio : 4.12/5 (sobre 4 calificaciones)
A receita de hoxe é unha forma sa e saudable de emendar os hábitos aprendidos nesta sociedade. A partir do momento que experimentes a eliminación das desigualdades nos teus costumes comezarás a sentir os beneficios tanto na túa existencia como na da xente que te rodea. Cuns sinxelos ingredientes e unha elaboración nada sofisticada podes cociñar as estadas necesarias para cambiar as referencias que nos transmitiu a historia e que son incompatibles coa vida. Ingredien... >Voir plus

Beavazquez_
 03 May 2023
[GAL] Penso que nunca lera un libro que abordase a violencia de xénero do modo en que Eli o fai en "Remexido de patacas". Paréceme fantástica a capacidade que ten de abordar unha temática tan delicada a través do humor e da sátira, pero sen caer na mofa e no mal gusto. Como gocei con este libro e pesar de narrar acontecementos tan atroces! Que protagonistas tan simpáticas e tan humanas. Ana e Pili poderiamos ser calquera de nós, tanto pola maneira en que actúan como porque, desgrazadamente, viven situacións que calquer de nós podería vivir.
Non sei se pode chegar a considerarse realismo máxico ou non. Ata case o final tiña claro que si, pero agora mesmo Eli conseguiu que dubidase ata de min mesma! O que si teño claro é que algo de maxia e fantasía hai neste libro, e que cada lectora as interprete como prefira.

[CAS] Pienso que nunca leyera un libro que abordase la violencia de género del modo en que Eli lo hace en "Remexido de patacas". Me parece fantástica la capacidad que tiene de abordar una temática tan delicada a través del humor y de la sátira, pero sin caer en la mofa y en el mal gusto. ¡Cómo disfruté con este libro e pesar de narrar acontecimientos tan atroces! Qué protagonistas tan simpáticas y tan humanas. Ana y Pili podríamos ser cualquiera de nosotras, tanto por la manera en que actúan como porque, desgraciadamente, viven situaciones que cualquiera de nosotras podría vivir.
No sé si puede llegar a considerarse realismo mágico o no. Hasta case el final tenía claro que sí, ¡pero ahora mismo Eli consiguió que dudase hasta de mí misma! Lo que sí tengo claro es que algo de magia y fantasía hay en este libro, y que cada lectora las interprete como prefiera.
Iriagi
 17 May 2023
Son escasas noventa páxinas nas que Remexido de patacas ten como telón de fondo a violencia de xénero. Eli ríos válese de recursos como a retranca e o realismo máxico que fan desta lectura unha viaxe, e atreveríame a decilo, a un estilo casi que Almodovaresco. Mais o que aquí sucede é todo real. Incluída a sombra dun gato ao que se nomea como Azrael, observando impasible, en silencio e sin xuízos o que acontece.

Ana, a protagonista deste libro está casada cun Moncho, un maltratador  de manual do que ela non lembra en que momento se "converteu" en tal. Querría que todo fose como ao principio: atento, hasta cariñoso. A esperanza do cambio que nunca vai chegar.

Alén da xustiza, Ana emprende un acto conxunto coa súa amiga Pili, quen soña con deixalo todo e irse á aldea de Grobas despois de que Ana lle emprestase algo de moito valor.

Empatía, sororidade, equidade e disidencia son os ingredientes principais deste remexido, así nolo conta Eli Ríos. Sororidade, afouteza e autodefensa; entre amigas, coa veciña María e coa do oitavo piso, incluso con todas nós.

Paréceme unha xenialidade como Ríos emprega a palabra escrita. Como un asubío no vento sen que nos decatemos do que estamos lendo, a autora sitúa todas as aristas que rodean esta problemática social, como digo empregando o humor tal e como o entendemos no noso país. Dotando de cualidades empoderadoras ás protagonistas deste remexido.
Clarion
 31 January 2023
¿Puede contarse con humor algo tan duro como la violencia de género?, ¿Puede llegar a ser un libro que te hace reflexionar, sin caer en el burdo y resultar ofensivo?

Para mí la respuesta es SI!

💜 Este libro, de apenas 80 páginas, nos habla de sororidad, de apoyo mutuo entre mujeres maltratas, pero ironizando y jugando con nosotros en todo momento. Algunas veces he tenido que parar la lectura, y plantearme si lo que estaba leyendo era "real" o si estaba jugando con nuestra mente.
La conclusión? no la tengo clara. Pero lo que se sin duda es que e tengo ganas de volver a releer y marcar algunas frases gloriosas que deberían estar enmarcadas y colgadas en las paredes de todas las casas.

Fahrenheit 451

¿En qué año se publicó?