Editorial: Columna Edicions (04/11/2021)

Calificación promedio : 4.5/5 (sobre 1 calificaciones)
Kastanjesvingen és un barri tranquil, de classe benestant, on mai no passa res. És el lloc perfecte per construir un projecte de família, el barri que la Rikke i l’Åsmund han triat per viure amb els seus fills, l’Emma i en Lukas. Viuen en una comunitat de quatre habitatges, harmoniosa, perfecta, on tots es coneixen i s’aprecien.

Però tot canvia quan el cos d’en Jørgen, un dels veïns, apareix mort a casa seva. A mesura que la investigació policial va a... >Voir plus

LaPetitaLlibreria
 15 February 2023
Després de l'èxit aconseguit amb la seva obra titulada La Psicòloga ens retrobem amb les lletres inquietants i reflexives de la Helene Flood.
Un cop més ens submergeix a una obra misteriosa on els esdeveniments són inquietants però encara ho són més valorant com es desenvolupen a la ment dels seus protagonistes que acaben dubtant de tot i de tothom.
Una obra amb una aura de misteri densa i espessa a la que la seva protagonista dóna llum descartant poc a poc els innocents i acorralant als responsables cada cop més.
La complexitat dels personatges i les relacions humanes i com les perceben aquests esdevenen clau per descobrir el misteri de l'assassinat que ha succeït a la seva pròpia comunitat de veïns on semblava que tot fos fàcil i amable.
D'aquí rau la intriga i la sorpresa. Un fet que ho capgira tot i posa als protagonistes a pensar i a reflexionar sobre ells mateixos, la naturalesa humana i els motius que els podrien portar a cometre un assassinat.
En un debat de ments perverses i obscures de la que pocs se'n salven es desenvolupa l'acció de la comunitat.
En un espai no massa rebuscat aconsegueix que tots desconfiïn de tots.
A la seva finca apareix mort en Jørgen i ningú s'ho espera d'un barri elitista i benestant.
La nostra protagonista que ens guiarà pel misteri, la Rikke ens presentarà al seu marit Asmund i als seus fills i a la resta de veïns.
Qui tenia motius per matar-lo? Perquè ho va fer?
Els mitjans de comunicació seguiran d'a prop les investigacions policials i aviat assenyalaran que més d'un tenia motius de sobres per matar-lo.
El desconeixement que demostren els uns dels altres davant d'aquesta situació els dibuixa a tots com a possibles culpables i més que sospitosos i fins i tot la Rikke dubta d'ella mateixa.
Pot haver sigut ella? Però... Com?
No dubteu i llegiu aquesta obra mestra que ens presenta Columna que farà les delícies dels seguidors de les novel·les de suspens europees.
Una ploma única i molt intrigant que crea interrogants a mida que es van succeint els esdeveniments.
Una obra que no defalleix fins al final en que res és el que sembla.

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..