Editorial: Galaxia. (15/11/2021)

Calificación promedio : 4.25/5 (sobre 4 calificaciones)
A desaparición dunha rapaza en Pontevella sacode a cidade mentres a prensa local comeza a furgar na súa vida familiar e nas relacións persoais. Moitos prexuízos sociais pesan sobre Eva Cortes: ser muller, pertencer a unha familia humilde e frecuentar aplicacións de contactos. Na redacción do Correo de Pontevella non desperdician ningunha información morbosa, aínda que Antía Ubeira non estudase xornalismo para facer dun suceso tan tráxico unha noticia sensacionalista... >Voir plus

Beavazquez_
 01 February 2024
[GAL] O título xa nos proporciona un bo indicativo do que imos atopar: a desaparicón dunha rapaza, Eva. Ao longo destas páxinas poderemos ler o seu diario, ademais das novas que acompañan o suceso, así como o seguimento que fai do caso a periodista Antía Ubeira.

É unha lectura áxil e entretida, que se le rapidamente, se ben na miña opinión un pouco predicible. O máis destacable é que trata temas moi interesantes: saúde mental, o sensacionalismo dos medios de comunicación, violencia de xénero, racismo... Aínda que como a novela é bastante curtiña (non chega ás 200 páxinas), pasa por todos eles un pouco de puntillas. A min deixoume con ganas de ver un pouco máis desenvolvidos certos aspectos, pero non podo negar que me gustou: duroume un par de días.

[CAS] El título ya nos proporciona un buen indicativo de lo que vamos a encontrar: la desaparicón de una chica, Eva. A lo largo de estas páginas podremos leer su diario, además de las noticias que acompañan el suceso, así como el seguimiento que hace del caso la periodista Antía Ubeira.

Es una lectura ágil y entretenida, que se lee rápidamente, si bien en mi opinión un poco predecible. Lo más destacable es que trata temas muy interesantes: salud mental, el sensacionalismo de los medios de comunicación, violencia de género, racismo... Aunque como la novela es bastante cortita (no llega a las 200 páginas), pasa por todos ellos un poco de puntillas. A mí me dejó con ganas de ver un poco más desarrollados ciertos aspectos, pero no puedo negar que me gustó: me duró un par de días.
Meduss142
 12 November 2023
En mi instituto, a parte de una magnífica biblioteca que me está dando la vida, también hay un club de lectura con el que estoy compartiendo libros muy interesantes. Nuestro caso más reciente es Oito días sen Eva Cortes, de una autora que vamos a tener el placer de conocer en diciembre: Sara Vila Alonso.

👁️‍🗨️🗯️👁️‍🗨️🗯️👁️‍🗨️🗯️👁️‍🗨️🗯️👁️‍🗨️🗯️👁️‍🗨️🗯️👁️‍🗨️🗯️👁️‍🗨️🗯️
Eva Cortes es una mujer que ha desaparecido en la ciudad de Pontevella. Tras cenar con unas amigas se le pierde la pista… La noticia llega a manos de la periodista Antía Ubeira, quien es una persona íntegra dentro de un oficio muchas veces sensacionalista y morboso que es lo que va a ocurrirá con este caso: desvelarán hasta el más mínimo detalle de la vida de la desaparecida y medio culparla del suceso.

Con una vida lejos de ser perfecta, con un novio pasota y con un jefe controlador, Antía pondrá a prueba sus principios, y se verá reflejada en la propia Eva quien a medida que avanza la historia nos irá desvelando con fragmentos a modo de diario su punto de vista.

El libro se compone de una estructura muy curiosa: Antía, noticia y Eva. Es una lectura que te engancha enseguida y que te intriga a medida que vas descubriendo más pistas.

¿Estará Eva Cortes muerta como todos ya dan por sentado o habrá alguna sorpresa inesperada por el camino? ¿Será Antía capaz de enfrentarse a sus miedos y encaminar su vida de la forma que ella quiere?
👁️‍🗨️🗯️👁️‍🗨️🗯️👁️‍🗨️🗯️👁️‍🗨️🗯️👁️‍🗨️🗯️👁️‍🗨️🗯️👁️‍🗨️🗯️👁️‍🗨️

Es una lectura que me ha gustado, aunque su final tiene un detalle que no me acabó de convencer. Pero la recomiendo y creo que es un libro ideal para discutir sobre los problemas que expone.
Raquel_porcasualidad
 26 July 2022
Esta novela é o claro exemplo de cómo en moi poucas páxinas (menos de 200) se pode contar unha historia redonda cunha marcada crítica social.

A través da voz narrativa de Antía, a periodista encargada de cubrir a noticia da desaparición de Eva Cortés, as notas de prensa publicadas no xornal e o diario de Eva Cortés, coñeceremos a visión global da historia.
E tamén coñeceremos cómo a hora de conseguir aumentar as vendas do periódico ou as visitas a web se explota o morbo e os detalles mais escabrosos da vida da desaparecida, sexan ou non relevantes para o caso, sexa ou non o que quería publicar a periodista encargada de cubrir a noticia.

Ó mesmo tempo, coñeceremos a dúas mulleres, a Antía e a Eva, que viven en dúas realidades moi diferentes pero que teñen mais en común do que poida parecer a simple vista.

Unha historia moi recomendable para os amantes do thriller, cunha visión diferente o que estamos acostumados a ver no xénero, e cun final sorprendente que tamén nos vai deixar reflexionando.
Alexandragc83
 20 February 2022
Este libro es un thriller que no te deja indiferente. Es una gran crítica social a la forma de tratar las noticias para poducir el morbo y vender, más allá de lo ético y moral.

Está escrito desde la visión de la periodista que trabaja en un periódico local, la visión de la noticia publicada y la del diario de Eva.

Creo que es un libro que merece muchísimo la pena y que hace que reflexiones.
Por cierto, he visto muchas similitudes con un caso que hace nada estaba en las noticias todos los días.
Espero que pronto se publique en castellano 🥰