Las mejores frases de Mejillones para cenar (3)

marulibros
marulibros 31 March 2024
La más breve ausencia de mi madre ponía en grave peligro la marcha de la casa, por eso aquella noche alcanzamos la cumbre de la rebeldía cuando yo dije, por qué tienes que dejar de ir a los conciertos, hubiera sido lo mismo decir, por qué no detener la marcha de la casa, las dos cosas eran lo mismo, la unión de nuestra familia no soportaba ni la más breve ausencia de mi madre sin romperse.
cursivaicometes
cursivaicometes 06 March 2023
També deia, tot això no val per a res si no es comprèn la diferència entre suficient i necessari, i en això, per desgràcia, havia de donar-li la raó perquè jo no comprenia aquesta diferència que a la nostra família era molt important, tan important com en lògica, perquè un excel·lent era una condició necessària per no amargar la vida al meu pare, però no era una condició suficient.
cursivaicometes
cursivaicometes 06 March 2023
Si per casualitat passa alguna cosa fora del normal, els qui abans estaven units se separen, es desencadenen grans mortaldats, la gent s'arranquen el cap els uns als altres, són capaços de cometre les més grans monstruositats. Es poden desencadenar les guerres més aferrissades perquè en un moment concret, per un descuit, alguna cosa deixa de ser normal i això és, a grans trets, el que va passar aquell vespre.

Los títulos de las grandes novelas policíacas

_________Cerditos

Diez
    Trece
    Cinco

Thèmes : novela policíacaCrear un test sobre este libro