Crítica de Beavazquez_

Beavazquez_
19 September 2023
[GAL] Que grata sorpresa descubrir a Josephine Tey! Tiña unhas grandes expectativas desta autora e vaia se as cumpriu.
Definiría o seu estilo como algo próximo a Agatha Christie, pero moi británico. Penso que se non soubera cal é a súa procedencia, podería intuíla só polo modo de escribir. Ollo aquí ao mérito da tradución, evidentemente, aínda que non me sorprende a calidade porque Hoja de Lata fai sempre todo de 10.
Nesta historia atopámonos ao inspector Alan Grant (o equivalente a Hércules Poirot, se seguimos coa comparativa), que debe investigar a morte da coñecidísima actriz Christine Clay. O que comeza parecendo un suicido acabará converténdose nun crebacabezas no que calquera persoa do entorno da vítima pode ser culpable da súa desgraza.
Cun ritmo áxil e unhas personaxes ben definidas iremos avanzando xunto cos investigadores de Scotland Yard na procura da persoa que asasinou á nosa actriz.
Como dato extra, buscando información da novela descubrín que en 1937 Hitchcock fixo unha adaptación á gran pantalla: Inocencia y juventud. Eu non son moi de cine antigo (nin de cine, en xeral, para que mentir), pero creo que esta vez intentarei darlle a oportunidade.
Póñolle punto e final á lectura desexando continuar coa serie de novelas protagonizadas por este inspector e seguir gozando da escrita desta autora.

[CAS] ¡Qué grata sorpresa descubrir a Josephine Tey! Tenía unas grandes expectativas de esta autora y vaya si las cumplió.
Definiría su estilo como algo próximo a Agatha Christie, pero muy británico. Pienso que si no supiera cuál es su procedencia, podría intuirla solo por el modo de escribir. Ojo aquí al mérito de la traducción, evidentemente, aunque no me sorprende la calidad porque Hoja de Lata hace siempre todo de 10.
En esta historia nos encontramos al inspector Alan Grant (el equivalente a Hércules Poirot, si seguimos con la comparativa), que debe investigar la muerte de la conocidísima actriz Christine Clay. Lo que comienza pareciendo un suicido acabará convirtiéndose en un puzzle en el que cualquier persona del entorno de la víctima puede ser culpable de su desgracia.
Con un ritmo ágil y unos personajes bien definidos iremos avanzando junto con los investigadores de Scotland Yard en la búsqueda de la persona que asesinó a nuestra actriz.
Como dato extra, buscando información de la novela descubrí que en 1937 Hitchcock hizo una adaptación a la gran pantalla: Inocencia y juventud. Yo no soy muy de cine antigeo (ni de cine, en general, para qué mentir), pero creo que esta vez intentaré darle la oportunidad.
Le pongo punto e final a la lectura deseando continuar con la serie de novelas protagonizadas por este inspector y seguir gozando de la escritura de esta autora.