Editorial: Cossetània (27/02/2019)

Calificación promedio : 4.5/5 (sobre 1 calificaciones)
Los miembros de Babelio no han redactado aún la descripción de este libro.
S? la primera persona en escribirlo

También puedes añadir la descripción del editor (contraportada)

LaPetitaLlibreria
 22 March 2019
Sabeu que admirem les lletres negres d'en Sebastià Bennasar gràcies a títols com “L'imperi dels lleons”, “La reina de diamants” i la seva amplia aportació al món del gènere negre en català però avui us el presentem en una vessant més innovadora tot i que no perd la seva senya d'identitat.
A Macondo Beach trobareu un seguit de relats breus en que el mar és el protagonista i el fil conductor.
En aquesta obra mereixedora del VIII Premi de narrativa marítima Vila de Cambrils Josep Lluís Savall 2018 trobareu històries de solitud, de confusió, al·legòriques i algun toc negre que us encantarà.
S'ha de ser habilidós amb les lletres i la paraula per tal d'expressar i transmetre emocions amb poques planes però us asseguro que aquest premi és ben merescut i que aquesta obra és un tresor amagat a les llibreries que espera ser descobert.
Ple de matisos, de histories individuals, de metàfores, d'illes personals i persones illes ens transportarà a histories que ens atraparan de la mateixa manera que el salnitre s'enganxa als vaixells.
És un llibre acurat, treballat, molt ben lligat i amb els ingredients bàsics per encisar a tots els enamorats de l'olor de sal i de la brisa marina.
Si us envadaliu veient els vaixells i us perdeu contant onades aquesta és una gran aposta per vosaltres que podeu tenir entre mans gràcies a Cossetània.
Escriptors atrapats en platges atlàntiques que tenen molt a dir-vos, naufragis que no són ben bé el que semblen, illes de somnis i desitjos es donen cita en aquests relats tenyits del negre característic de l'autor.
No es pot demanar massa més que un grandíssim escenari, bones histories condensades en poques planes i una gran qualitat estilística.
A que espereu per embarcar-vos en l'aventura?

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: relatosVer más

Lectores (1) Ver más

Literatura española

¿Quién es el autor/la autora de Episodios Nacionales?

Emilia Pardo Bazán
Benito Perez Galdós
Rosalía De Castro
Gustavo Adolfo Bécquer

Thèmes : literatura españolaCrear un test sobre este libro