Crítica de Beavazquez_

Beavazquez_
01 February 2024
[GAL] Este é un deses libros sobre os que xa está todo dito e sobre o que non vou facer ningunha achega nova, así que veño dicirvos simplemente que o gocei enormemente. Menuda crítica se marcou o amigo Orwell aquí, que marabilla! Crítica ao stalinismo, pero que penso que se podería trasladar a calquera réxime totalitario.

Salvando as enormísimas diferenzas en canto á temática, o feito de empregar animais para enfrontarnos á realidade lembroume a Maus, e explícome: penso que a través deste tipo de metáforas que son tan potentes a nivel simbólico é moi sinxelo facer ver o absurdo e/ou espeluznante dalgúns comportamentos humanos.

[CAS] Este es uno de esos libros sobre los que ya está todo dicho y sobre el que no voy a hacer ninguna contribución nueva, así que vengo a deciros simplemente que lo disfruté enormemente. Menuda crítica se marcó el amigo Orwell aquí, ¡qué maravilla! Crítica al stalinismo, pero que pienso que se podría trasladar a cualqueir régimen totalitario.

Salvando las enormísimas diferencias en cuanto a la temática, el hecho de usar animales para enfrontarnos a la realidad me recordó a Maus, y me explico: pienso que a través de este tipo de metáforas que son tan potentes a nivel simbólico es muy fácil hacer ver lo absurdo y/o espeluznante de algunos comportamientos humanos.