Crítica de Beavazquez_

Beavazquez_
14 September 2023
[GAL] Este libro levaba uns cantos anos na miña estantería. Cando me fixen con el sabía que Lewis Carroll era o autor do famoso "Alicia en el país de las maravillas", pero non sabía nada sobre a súa vida e as súa "preferencias" cara nenas (por ser suave e non poñer palabras que IG me poida censurar).

O libro vai sobre crimes e os protagonistas son matemáticos. Daquela tíñao todo para facerme pasar un bo rato. O problema é que lino agora, e non daquela. E agora mesmo cústame horrores separar obra de artista e ter a ese señor de telón de fondo durante toda a historia resultoume terriblemente molesto. Resulta que a Irmandade Lewis Carroll decide publicar os diarios privados de Carroll e a partir de aí sucédense unha serie de desgrazas. Ata aquí todo correcto. O problema, dende o meu punto de vista, é que aínda que sexa ficción dáme a impresión de que tenta blanquear a figura deste señor coa intervención de diversas personaxes continuamente. Se ben hai algún momento en que si que condenan as súas tendencias, son casos puntuais. A tónica, como é de esperar, é que os membros da Irmandade que o honra se poñan da súa parte e sinceiramente non me sentín nada cómoda lendo esas intervencións. Ademais, como xa estaba saturada, as intervencións moi largas (de páxina e pico ou dúas páxinas sen puntos e aparte) fixéronseme bastante tediosas.

Total, que lino rápido porque é un libro sinxelo de ler, de capítulos cortiños e que non fai pensar moito, pero estamos ante a miña peor lectura no que vai de ano sen dúbida.

[CAS] Este libro llevaba unos cuantos años en mi estantería. Cuando me hice con él sabía que Lewis Carroll era el autor del famoso "Alicia en el país de las maravillas", pero no sabía nada sobre su vida y sus "preferencias" hacia niñas (por ser suave y no poner palabras me puedan censurar).

El libro va sobre crímenes y los protagonistas son matemáticos. En aquel momento lo tenía todo para hacerme pasar un buen rato. El problema es que lo leí ahora, y no de aquella. Y ahora mismo me cuesta horrores separar obra de artista y tener a ese señor de telón de fondo durante toda la historia me resultó terriblemente molesto. Resulta que la Hermandad Lewis Carroll decide publicar los diarios privados de Carroll y a partir de ahí se suceden una serie de desgracias. Hasta aquí todo correcto. El problema, desde mi punto de vista, es que aunque seaa ficción me da la impresión de que intenta blanquear la figura de este señor con la intervención de diversos personajes continuamente. Si bien hay algún momento en que sí que condenan sus tendencias, son casos puntuales. La tónica, como es de esperar, es que los miembros de la Hermandad que lo honra se pongan de su parte y sinceramente no me sentí nada cómoda leyendo esas intervenciones. Además, como ya estaba saturada, las intervenciones muy largas (de página y pico o dos páginas sin puntos y aparte) se me hicieron bastante tediosas.

Total, que lo leí rápido porque es un libro fácil de leer, de capítulos cortitos y que no haca pensar mucho, pero estamos ante mi peor lectura en lo que va de año sin duda.