Crítica de Beavazquez_

Beavazquez_
19 September 2023
[GAL] Hoxe vouvos falar dun libro que sei que é bastante controvertido, pero levaba moito na miña lista de pendentes e a premisa do reto que sigo deste mes (unha autora africana) víñalle ao pelo.
Najat El Hachmi é unha escritora de orixe marroquí que leva vivindo en España dende a súa infancia. En El lunes nos querrán preséntanos unha historia en primeira persoa dunha adolescente que vive nun entorno verdadeiramente opresivo e que se decata, logo de coñecer a outra rapaza cuxa familia é moito menos tradicional que a súa, de que hai outros modos de vivir, nos cales pode expresarse máis libremente.
En contraposición a outras críticas que teño lido, e baixo a miña humilde opinión de persoa que coñece o islam de maneira moi superficial, non creo que o libro desprenda a islamofobia que algunha xente di. Eu polo menos non o entendín así. A min a impresión que me deu foi que é un libro escrito dende a rabia de crecer nun entorno opresivo e limitador, que neste caso é islámico pero ben podería ubicarse no contexto doutra relixión cambiando simplemente algunhas pequenas cousas. E que a autora se serve desta ficción que eu intúo que terá parte de biográfica para achegarnos ao que é crecer entre 2 culturas/relixións coas que non te identificas (ou non te permiten identificarte). O que é estar sempre á marxe de todo, tanto dende o punto de vista musulmá como do cristiá. Xa teño dito outras veces que eu son moi crítica coas relixións en xeral e por iso sempre que leo un libro que aborda esta temática falo del con bastante medo, porque sei que podo ferir sensibilidades, pero supoño que precisamente por velo dende esa actitude crítica a min non me pareceu ofensivo. O que non quere dicir que quizais agora chega alguén e me argumenta o seu punto de vista e me fai ver algo que a min se me escapou, ollo! Que as opinións non son verdades absolutas e todo se pode debater, evidentemente.
En resumo, en contra dos meus medos a min o libro gustoume e goceino bastante, a pesar de pillarme nunha época lectora bastante mala.

[CAS] Hoy os voy a hablar de un libro que sé que es bastante controvertido, pero llevaba mucho en mi lista de pendentes y la premisa del reto que sigo de este mes (una autora africana) le venía al pelo.
Najat El Hachmi es una escritora de origee marroquí que lleva viviendo en España desde su infancia. En El lunes nos querrán nos presenta una historia en primera persona de una adolescente que vive en un entorno verdaderamente opresivo y que se da cuenta, después de conocer a otra chica cuya familia es muchoo menos tradicional que la suya, de que hay otros modos de vivir, en los cuales puede expresarse más libremente.
En contraposición a otras críticas que tengo leído, y bajo mi humilde opinión de persona que conoce el islam de manera muy superficial, no creo que el libro desprenda la islamofobia que alguna gente dice. Yo por lo menos no lo entendí así. A mí la impresión que me dio fue que es un libro escrito desde la rabia de crecer en un entorno opresivo y limitador, que en este caso es islámico pero bien podría ubicarse en el contexto de otra religión cambiando simplemente algunas pequeñas cosas. Y que la autora se sirve de esta ficción que yo intuyo que tendrá parte de biográfica para aproximarnos a lo que es crecer entre 2 culturas/religiones con las que no te identificas (o no te permiten identificarte). Lo que es estar siempre al margen de todo, tanto desde el punto de vista musulmán como del cristiano. Ya tengo dicho otras veces que yo soy muy crítica con las religiones en general y por eso siempre que leo un libro que aborda esta temática hablo de él con bastante miedo, porque sé que puedo herir sensibilidades, pero supongo que precisamente por verlo desde esa actitud crítica a mí no me pareció ofensivo. Lo que no quiere decir que quizás ahora llega alguien y me argumenta su punto de vista y me hace ver algo que a mí se me escapó, ¡ojo! Que las opiniones no son verdades absolutas y todo se puede debatir, evidentemente.
En resumen, en contra de mis miedos a mí el libro me gustó y lo disfruté bastante, a pesar de pillarme en una época lectora bastante mala.