Crítica de Beavazquez_

Beavazquez_
03 May 2023
[GAL] Hai días que rematei "Os seres queridos" de Berta Dávila e non sei como enfrontarme a esta reseña.
Que libro tan fermoso a pesar de narrar un feito que para nada o é.
É a miña primeira achega a esta autora e xa sei que se vai converter nunha das miñas favoritas da nosa literatura. Que escrita tan poética ten Berta!
Nesta obra nárranos, uns anos despois de ser nai, como se enfronta á decisión de se quere volver a selo ou non. E ao longo da narración ímonos atopando con algúns dos seus seres queridos e como estes influíron (e inflúen) no que Berta é.
Penso que nunca marquei tantas páxinas nunha novela tan curtiña (non chega ás 150 páxinas). Pero é que é imposible ler este libro sen ter os sentimentos a flor de pel. Sexas nai ou non. Queiras selo ou non.

[CAS] Hace días que acabé "Os seres queridos" de Berta Dávila y no sé cómo enfrentarme a esta reseña.
Qué libro tan hermoso a pesar de narrar un hecho que para nada lo es.
Es mi primer acercamiento a esta autora y ya sé que se va a convertir en una de mis favoritas de la literatura gallega. ¡Qué escritura tan poética tiene Berta!
En esta obra nos narra, unos años después de ser madre, cómo se enfrenta a la decisión de si quiere volver a serlo o no. Y a lo largo de la narración nos vamos encontrando con algunos de sus seres queridos y cómo estos influyeron (e influyen) en lo que Berta es.
Pienso que nunca marqué tantas páginas en una novela tan cortita (no llega a las 150 páxinas). Pero es que es imposible leer este libro sin tener los sentimientos a flor de piel. Seas madre o no. Quieras serlo o no.