Editorial: Edicións Xerais (12/11/2020)
A familia Baltar atesoura un sorprendente patrimonio cultural e humano. Atraído polo insólito perfil dalgún dos seus membros, o escritor Suso de Toro realiza unha indagación para reconstruír a historia dunha familia que, en distintos momentos, protexe a Rosalía de Castro e Murguía e logo á familia Castelao ou a Dieste.Tras manexar materiais froito dun intensísimo traballo de documentación, Suso de Toro ofrécenos unha novela abraiante, que aglutina unha síntese perso... >Voir plus

SrtaLeolibre
 23 November 2021
Empezado dos veces y abandonado otras dos. Es una pena porque la historia que pretende contar sobre los Baltar me parece interesante, pero no conecto con la narrativa del autor. Me parece bien saber que le ha llevado a interesarse y decidirse a escribir sobre la familia y la sorpresa con Ramón Baltar, pero con que lo cuente al principio para mí es suficiente y no estar volviendo constantemente a lo mismo. He tenido durante toda la lectura la impresión de que no avanzaba, de que daba igual estar en el 1% que en el 50% que seguía conociendo más o menos lo mismo. Una pena.
SrtaLeolibreSrtaLeolibre05 January 2021
“ Escribimos literatura do que non sabemos, para coñecer. E coa literatura enchemos os ocos que hai na vida tal como nos chega.”
SrtaLeolibreSrtaLeolibre16 January 2021
“O medo é un ulido que permanece para sempre na memoria e quen o coñeceu non pode non detectalo”

Harry Potter para principiantes

¿Cuántas novelas hay en la serie Harry Potter?