Crítica de Beavazquez_

Beavazquez_
20 November 2023
[GAL] Hai uns meses fun á biblioteca e vin un libro cunha portada curiosa, xa que era un debuxo de Isabel II. Polo visto pertencía a unha saga e eu quedeime con el na cabeza porque me parecía moi suxerente. Así que non o dubidei para escoller lectura para este mes e alá que fun a polo primeiro.

En El nudo Windsor preséntasenos o Palacio de Windsor como telón de fondo para un misterio: despois da celebración dunha festa a noite anterior con convidadas de todo tipo, un xoven pianista aparece morto en estrañas circunstancias na súa habitación. Os servizos de seguridade británicos poranse mans á obra rapidamente, pero Isabel II non se acaba de fiar da súa eficacia así que decide investigar tamén pola súa conta.

Cun ritmo áxil vemos á famosa monarca convertida nunha personaxe afable e entrañable, a quen todo o mundo ao seu arredor adora e non só porque sexa a súa raíña. A verdade é que a min resultoume simpático o feito de que a autora escollera precisamente a esta muller para protagonizar as súas obras. E encantaríame coñecer a opinión da propia protagonista sobre esta escolla, dende logo!

[CAS] Hace unos meses fui a la biblioteca y vi un libro con una portada curiosa, ya que era un dibujo de Isabel II. Por lo visto pertenecía a una saga y yo me quedé con él en la cabeza porque me parecía muy sugerente. Así que no lo dudé para escoger lectura para este mes y allá que fui a por el primero.

En El nudo Windsor se nos presenta el Palacio de Windsor como telón de fondo para un misterio: después de la celebración de una fiesta la noche anterior con invitadas de todo tipo, un joven pianista aparece muerto en extrañas circunstancias en su habitación. Los servicios de seguridad británicos se pondrán manos a la obra rapidamente, pero Isabel II no se acaba de fiar de su eficacia así que decide investigar también por su cuenta.

Con un ritmo ágil vemos a la famosa monarca convertida en un personaje afable y entrañable, a quien todo el mundo a su alrededor adora y no solo porque sea su reina. La verdad es que a mí me resultó simpático el hecho de que la autora escogiera precisamente a esta mujer para protagonizar sus obras. Y me encantaría conocer la opinión de la propia protagonista sobre esta decisión, ¡desde luego!