Crítica de Beavazquez_

Beavazquez_
31 March 2024
[GAL] Historia de un gato é un libro para calquera amante dos animais en xeral e dos gatos en particular. de maneira resumida pode dicirse que é a historia de Laura Agustí e Oye, o gato siamés que conviviu con ela 17 anos.

Pero ademais da historia de Oye, Laura cóntanos a historia da súa vida en relación cos animais. Dende a súa infancia nunha pequena vila de Teruel ata a súa adultez.

Tamén nos fala da historia dos gatos noutras culturas e momentos temporais, así como da presenza dos gatos na arte. Parte que a min, persoalmente, me gustou moito xa que non era consciente da gran importancia que estes felinos tiveron para moitxs artistas.

Todo isto acompañado dunhas ilustracións fermosísimas, como todas as que fai. Anímovos a pasarvos polo seu perfil de Instagram se non a coñecedes: non dubido que o seu estilo vos namorará.

Laura e Oye tiñan unha relación especial, seguramente moi similar á que moitas de nós temos coas nosas mascotas, pero non por sernos coñecida nos vai resultar menos entrañable. Compartiron a súa vida dende que Oye era un gatiño que cabía na súa funda das gafas ata a súa morte, en 2020.

A xente que me segue en Instagram coñece a Titiño e, aínda que espero que me queden moitos anos con el, a realidade é que o tempo pasa e xa empeza a verse como o que é: un gato maior. Ler a Laura falar de Oye, de como viviu a súa enfermidade e os seus últimos momentos con el removeume por dentro. Fíxome pensar (outra vez) en que nalgún momento terei que despedirme del, e non sei se chegarei nunca a estar preparada para iso.

[CAS] Historia de un gato es un libro para cualquier amante de los animales en general y de los gatos en particular. de manera resumida puede decirse que es la historia de Laura Agustí y Oye, el gato siamés que convivió con ella 17 años.

Pero además de la historia de Oye, Laura nos cuenta la historia de su vida en relación con los animales. Desde su infancia en un pequeño pueblo de Teruel hasta su adultez.

También nos habla de la historia de los gatos en otras culturas y momentos temporales, así como de la presencia de los gatos en el arte. Parte que a mí, persoalmente, me gustó mucho ya que no era consciente de la gran importancia que estos felinos tuvieron para muchxs artistas.

Todo esto acompañado de unas ilustraciones hermosísimas, como todas las que hace. Os animo a pasaros por su perfil de Instagram si no la conocéis: no dudo que su estilo os enamorará.

Laura y Oye tenían una relación especial, seguramente muy similar a la que muchas de nosotras tenemos con nuestras mascotas, pero no por sernos conocida nos va a resultar menos entrañable. Compartieron su vida desde que Oye era un gatito que cabía en su funda de las gafas hasta su muerte, en 2020.

La gente que me sigue en Instagram conoce a Titiño y, aunque espero que me queden muchos años con él, la realidade es que el tiempo pasa y ya empieza a verse como lo que es: un gato mayor. Leer a Laura hablar de Oye, de cómo vivió su enfermedad y sus últimos momentos con él me removió por dentro. Me hizo pensar (otra vez) en que en algún momento tendré que despedirme de él, y no sé si llegaré nunca a estar preparada para eso.

"No sé si alguna vez dejaré de estar triste.
Tampoco sé si quiero que esto pase."