Editorial: Destino (01/02/2023)

Sandragama
 04 February 2023
Hi ha moments que voldries aturar per fer que duressin més. Com sentir l'escalfor suau del sol un matí d'hivern, com conversar o com llegir a cor què vols. Però el temps no pot retenir ni els rajos de sol, ni les persones, ni els llibres, i quan estàs engrescada gaudint-los plenament t'adones que no els pots deturar. Aquesta veueta que t'avisa del seu final l'he sentida a mitjà lectura de “La llei de l'hivern”, quan el sol ja gairebé no m'escalfava, i tampoc no he pogut perllongar-la indefinidament.

Resulta difícil traslladar els llenguatges, els mons i els temps interiors a la pàgina escrita. Gemma Ventura ho ha fet i amb el petit món al·legòric que dibuixa deixa entreveure qüestions i conductes humanes que posen en evidència la nostra essència.
Citas y frases (9) Ver más Añadir cita
SandragamaSandragama04 February 2023
Vigila a qui t'apropes, se't poden encomanar les seves pors.
SandragamaSandragama04 February 2023
Soc jo, et deia. I en aquest jo hi ha milers de jo. Ets tu. I hi ha milions de tu, però: on són? Quin tu és el que recordo? Quin tu és el que recordo? Quins altres són els que ignoro? Ricard, no pot ser que una persona càpiga dins d'un cos.
lavidademisilenciolavidademisilencio18 June 2023
Com és que només s'atrevim a ser sincers quan l'altre no ens pot contestar? Per què ens fan por les respostes dels vius? Per què deixem que se'ns acumulen tantes preguntes adins? Amb quantes moriràs?
SandragamaSandragama04 February 2023
Tothom ara mateix està pensant en algú. Seria ben bonic que hi hagués un avís —jo què sé: un pessic petit, un color intermitent a la ment— per cada cop que dues persones s'invoquen alhora.
lavidademisilenciolavidademisilencio18 June 2023
Hi ha dos temps: el dels rellotges i el dels records.

Otros libros de Gemma Ventura (1)Ver más