Crítica de Beavazquez_

Beavazquez_
08 December 2021
[GAL]
A veces, canto máis me gusta un libro, máis me custa explicar o por que. E con "La tiranía de las moscas", escrito por Elaine Vilar Madruga e editado por Editorial Barrett, pásame exactamente iso. Deixoume sen palabras.

Ía con medo, non o vou negar, porque en ocasións as altas expectativas xogan malas pasadas. Pero menuda xenialidade de libro, xa non só polo que narra de maneira explícita, senón por todo o implícito. Porque que valor hai que ter para escribir unha historia na que se poña tanto en dúbida a autoridade, tanto das proxenitoras como do propio Estado opresor. E todo dende o punto de vista de 3 personaxes fascinantes: Casandra, Caleb e Calia, que cargan nos seus hombreiros co peso dunha maldición familiar que os fai tan diferentes e tan especiais.

E é que basicamente "La tiranía de las moscas" é unha oda á rebelión contra a visión tradicional da institución familiar e das relacións ma/paternofiliais, pero tamén contra un Estado controlador, opresor e autoritario.

Lédeo, porque non vos vai deixar indiferentes.

[CAS]
A veces, cuánto más me gusta un libro, más me cuesta explicar el por qué. Y con "La tiranía de las moscas", escrito por Elaine Vilar Madruga y editado por Editorial Barrett, me pasa exactamente iso. Me dejó sin palabras.

Iba con miedo, no lo voy a negar, porque en ocasiones las altas expectativas juegan malas pasadas. Pero menuda genialidad de libro, ya no solo por lo que narra de manera explícita, sino por todo lo implícito. Porque qué valor hay que tener para escribir una historia en la que se ponga tanto en duda la autoridad, tanto de las progenitoras como del propio Estado opresor. Y todo desde el punto de vista de 3 personajes fascinantes: Casandra, Caleb y Calia, que cargan en sus hombros con el peso de una maldición familiar que los hace tan diferentes y tan especiales.

Y es que básicamente "La tiranía de las moscas" es una oda a la rebelión contra la visión tradicional de la institución familiar y de las relaciones ma/paternofiliales, pero también contra un Estado controlador, opresor y autoritario.

Leedlo, porque no os va a dejar indiferentes.