Crítica de Viky

22 April 2024
Els set marits d' Evelyn Hugo
Taylor Jenkis Reid
Pàg 416 Rosa dels vents
Es un d'aquest llibres que tothom parla i en aquesta ocasiò, he de donarlis la raó. No se molt bé el motiu pero he empatizat molt amb l'Evelyn i m'ha fet patir per els seus marits i per la seva vida en general.
L'història està molt be explicada, convina noticies de la prensa i situacions presents, vaig gaudir al mateix temps que vaig llegint i no es fa gens aburrit perquè en tot moment passsen coses tant a la vida de la nostre protagonista com de l'Evelyn.
Si, tenim una protagonista que es pot veure com a secundaria però que te un paper molt important, el creixement personal d'ella es soprendent.
El llibre està ambientat entre el anys 50_80 t'endones compte d'evoluciò que fa la societat, molt petites passos en certs aspectes pero molt grands en altres.Com està redactat en primera persona, he sentit que era jo en tot moment, es difícil d'explicar pero m'ha transmitit molt tota la novel-la
I aquests final, et deixa amb llagrimes al ulls, però son d'aquesta que saps que han caure però mereixan la pena

Es uno de esos libros que todo el mundo habla, y en esta ocasión, he de darles la razón. No se bien el motivo pero he empatizado mucho con Evelyn y me ha hecho sufrir por sus maridos y por su vida en general..
La trama está muy bien narrada por va mezclando noticias y situaciones presentes, te hace disfrutar mientras vas leyendo y no se hace nada pesado, porque en todo momento están ocurriendo cosas tanto en la vida de nuestra protagonista como en la de Evelyn. Si, tenemos una protagonista que puede verse como secundaria pero que tiene un papel muy importante en toda la historia, el crecimiento personal de ésta es sorprendente.
Además la historia como esta ambienta entre los años 50-80 vas viendo la evolución que hace la sociedad, muy pequeños pasos en ciertos aspectos pero muy importantes en otros. Como está narrado en primera persona, he sentido que era yo en todo momento, es difícil de explicar pero me ha trasmitido mucho toda la novela.
Y este final, te deja con lágrimas en los ojos pero que son de las que sabes que han de caer pero merecen la pena