Crítica de Beavazquez_

Beavazquez_
14 September 2023
[GAL] Seguramente o argumento non pille a ninguén por sorpresa, así que non me vou extender demasiado. Porén, penso que non é simplemente unha historia máis sobre o holocausto. O estilo de escritura pareceume fantástico. A metáfora de empregar distintas especies de animais en función do lugar que as persoas ocuparon na historia é sinxelamente abraiante. A estas alturas seguramente todas estaremos cansas de escoitar, ver e ler historias sobre este terrible momento histórico, pero eu non podo máis que recomendarvos ler a Art Spiegelman.

Hei de recoñecer que, a pesar de coñecer o argumento, non sabía que no medio da historia Art fose introducindo escenas do momento en que a estaba a escribir, e a pesar de que ao comezo se me fixo estrano, en realidade gustoume moito este recurso. Penso que fai a narración máis realista o feito de saber como foi o proceso e coñecer as secuelas que tivo para o seu pai vivir ese momento.

[CAS] Seguramente el argumento no pille a nadie por sorpresa, así que no me voy a extender demasiado. No obstante, pienso que no es simplemente unha historia más sobre el holocausto. El estilo de escritura me pareció fantástico. La metáfora de usar distintas especies de animales en función del lugar que las persoas ocuparon en la historia es sencillamente asombrosa. A estas alturas seguramente todas estaremos cansadas de escuchar, ver y leer historias sobre este terrible momento histórico, pero yo no puedo más que recomendarvos leer a Art Spiegelman.

Debo de reconocer que, a pesar de conocer el argumento, no sabía que en el medio de la historia Art fuese introduciendo escenas del momento en que la estaba escribiendo, y a pesar de que al comienzo se me hizo extraño, en realidad me gutó mucho este recurso. Pienso que hace la narración más realista el hecho de saber cómo fue el proceso y conocer las secuelas que tuvo para su padre vivir ese momento.