Editorial: Pagès Editors (23/03/2018)
Amèlia és una dona feta, amb un petit univers construït a la seva mida. En el món en què viu «el cel és una cúpula artificial, la pluja arriba per aspersors i per sortir de casa cal autorització», esdevé molt difícil fer relacions fora de l’àmbit laboral i trobar algú amb qui compartir interessos i emocions. És precisament a través de la feina que Amèlia tindrà notícia d’Indústries Wong i dels ens cibernètics que produeix l’empresa. Decidirà encarregar-los un protot... >Voir plus

Drae
 15 February 2024
Ens trobem davant d'una lectura que en certa mesura se'ns pot fer massa curta, però que tot i així, explica una història ben plantejada, ben resolta, i la qual potser no necessita més desenvolupament del que ja en té.

Es tracta de la bonica i breu història d'amor entre una dona amb una vida estable i autosuficient, però amb carències afectives, i una IA masculina que decideix encarregar per establir una relació amorosa, comprometent-se a complir el contracte que signa amb Indústries Wong, la companyia creadora de les IA.

Tot i que m'hagués agradat saber una mica dels personatges i les seves relacions, m'ha semblat una correcta novel.la, concisa, agradable de llegir, i que ha aconseguit atrapar-me des del començament.