Crítica de Beavazquez_

Beavazquez_
11 August 2022
[GAL] Cada vez leo menos novela negra. Non porque non me guste, senón porque leo outro tipo de cousas e o tempo que teño é menor, así que é cuestión de pura matemática. Pero penso que este xénero nunca deixará de ser a miña zona de confort.

En "Beleza Vermella", Xiana Alén aparece morta no chan da súa habitación a noite de San Xoán. Pero máis ca unha escena dun crime, a habitación parece unha obra de arte.

Na casa teño á maior fan de Arantza Portabales, así que tiña que iniciarme con esta autora xa mesmo. E teño que facer unha confesión: eu tamén caín rendida aos seus pés. Como gocei destas páxinas, mimadriña! Que maneira de enredalo todo e de facernos desconfiar de todo o mundo, pero sen facer que a historia sexa pesada nin liosa. Capítulos cortiños. Destes que digo eu que son trampa porque pensas: "veña, un máis e déixoo, que total son 6 páxinas" e cando te das conta levas 10 capítulos máis porque non podes soltar o libro.

Iso si, o meu instinto de obsesa deste tipo de ficción non fallou ao dicirme quen asasinara a Xiana Alén 😉

[CAS] Cada vez leo menos novela negra. No porque no me guste, sino porque leo otro tipo de cosas y el tiempo que tengo es menor, así que es cuestión de pura matemática. Pero pienso que este género nunca dejará de ser mi zona de confort.

En "Beleza Vermella", Xiana Alén aparece muerta en el suelo de su habitación la noche de San Juan. Pero más que la escena de un crimen, la habitación parece una obra de arte.

En casa tengo a la mayor fan de Arantza Portabales, así que tenía que iniciarme con esta autora ya mismo. Y tengo que hacer una confesión: yo también caí rendida a sus pies. ¡Cómo gocé de estas páginas, madre mía! Qué manera de enredarlo todo y de hacernos desconfiar de todo el mundo, pero sin hacer que la historia sea pesada ni liosa. Capítulos cortitos. de estos que digo yo que son trampa porque piensas: "venga, uno más y lo dejo, que total son 6 páginas" y cuando te das cuenta llevas 10 capítulos más porque no puedes soltar el libro.

Eso sí, mi instinto de obsesa de este tipo de ficción no falló al decirme quién asesinara a Xiana Alén 😉