Crítica de Beavazquez_

Beavazquez_
14 September 2023
[GAL] Teño que confesarvos unha cousa: estiven a piques de non publicar esta reseña a pesar do ben que o pasei con este libro. E por que?, pensaredes. Bueno, pois unha que é maniática e 400 páxinas despois e a sabendas de que non se perdeu nada, segue desgustada porque empezou unha saga polo medio.
Total, que necesitaba unha lectura amena, lixeira e a poder ser sobre crimes (xa sabedes que son a miña perdición) e El Club del jueves siguiente chamábame dende os estantes.
E esta chapa a que vén? Pois a recomendarvos esta novela protagonizada por Elisabeth, Joyce, Ron e Ibrahim, catro persoas xubiladas que se dedican a reunirse para investigar casos de asasinatos.
Elisabeth era unha espía moi talentosa pero rabuda.
Joyce, unha enfermeira tremendamente adorable e inocente.
Ron era activista (isto tíveno que buscar, recoñézoo, porque deben dicilo no primeiro libro) e faría calquera cousa polas súas amizades.
E Ibrahim era psiquiatra e é un señor moi cabal e bonachón.
Neste caso o misterio vén da man dun antigo amigo de Elisabeth, que busca a protección desta porque meteuse nun pequeno problema que involucra diamantes por valor de 20 millóns de libras e á mafia. Case nada!
Unha lectura amena, divertida e cun grupo de protagonistas nada habitual.

[CAS] Tengo que confesaros una cosa: estuve a punto de no publicar esta reseña a pesar de lo bien que lo pasé con este libro. ¿Y por qué?, pensaréis. Bueno, pues una que es maniática y 400 páginas después y a sabiendas de que no se perdió nada, sigue disgustada porque empezó una saga por el medio.
Total, que necesitaba una lectura amena, ligera y a poder ser sobre crímenes (ya sabéis que son mi perdición) y El Club del jueves siguiente me llamaba desde los estantes.
¿Y esta chapa a que viene? Pues a recomendaros esta novela protagonizada por Elisabeth, Joyce, Ron e Ibrahim, cuatro personas jubiladas que se dedican a reunirse para investigar casos de asesinatos.
Elisabeth era una espía muy talentosa pero con much genio.
Joyce, una enfermera tremendamente adorable e inocente.
Ron era activista (esto lo tuve que buscar, lo reconozco, porque deben decirlo en el primer libro) y haría cualquier cusa por sus amistades.
E Ibrahim era psiquiatra y es un señor muy cabal y bonachón.
En este caso el misterio viene de la mano de un antiguo amigo de Elisabeth, que busca la protección de esta porque se metión en un pequeño problema que involucra diamantes por valor de 20 millones de libras e a la mafia. ¡Casi nada!
Una lectura amena, divertida y con un grupo de protagonistas nada habitual.