Crítica de Beavazquez_

Beavazquez_
14 September 2023
[GAL] A premisa de El ajedrecista semella interesante: "un matrimonio de recén casados adquire un piso de segunda man. No trasteiro hai pertenzas do propietario, falecido 10 anos atrás, e a intermediaria da venta (unha amiga da actual propietaria) dilles que unha vez adquiran o piso poden desfacerse deses efectos. Antes de pechar o trato failles un suculento desconto cunha única condición: terán que conservar o baúl de tres pasadores que hai no trasteiro ata que a propietaria (que reside nunha residencia de anciáns) falleza."

O que atopei finalmente é unha historia con múltiples escenas de violencia contra unha das protagonistas que, se ben sobre todo cara o final, intentan mandar unha mensaxe crítica, para min foron excesivas. Penso que se pode mandar a mesma mensaxe sen cebarse tantísimo coas escenas violentas.

Ademais, unha das figuras que parece clave xa dende o título, finalmente deume a impresión de que estaba máis de adorno que outra cousa. A relevancia do axedrecista, finalmente, é bastante pequena. Paseime todo o tempo agardando un xiro que lle dese peso a este elemento e a realidade é que o papel que xoga non me pareceu tan importante.

Por último, pareceume que o misterio da historia se deixou ver moi cedo e non houbo ningún punto de inflexión que me fixera dubidar ou sorprenderme.

Unha lectura rápida para estes días, pero da que estou segura que non tardarei en esquecerme.

[CAS] La premisa de El ajedrecista pareceinteresante: "un matrimonio de recién casados adquiere un piso de segunda mano. En el trastero hay pertenencias del propietario, fallecido 10 años atrás, y la intermediaria de la venta (una amiga de la actual propietaria) les dice que una vez adquieran el piso pueden deshacerse de esos efectos. Antes de cerrar el trato les hace un suculento descuento con una única condición: tendrán que conservar el baúl de tres pasadores que hay en el trastero hasta que la propietaria (que reside en una residencia de ancianos) fallezca."

Lo que encontré finalmente es una historia con múltiples escenas de violencia contra una de las protagonistas que, si bien sobre todo hacia el final, intentan mandar un mensaje crítico, para mí fueron excesivas. Pienso que se puede mandar el mismo mensaje sin cebarse tantísimo con las escenas violentas.

Además, una de las figuras que parece clave ya desde el título, finalmente me dio la impresión de que estaba más de adorno que otra cosa. La relevancia del ajedrecista, finalmente, es bastante pequeña. Me pasé todo el tiempo esperando un giro que le diese peso a este elemento y la realidad es que el papel que juega no me pareció tan importante.

Por último, me pareción que el misterio de la historia se dejó ver muy pronto y no hubo ningún punto de inflexión que me hiciera dudar o sorprenderme.

Una lectura rápida para estos días, pero de la que estoy segura que no tardaré en olvidarme.