Crítica de Beavazquez_

Beavazquez_
03 May 2023
[GAL] Penso no que acabo de ler e fórmaseme un nudo no estómago. Canta dor e canta violencia hai nas páxinas desta novela.
"Casas vacías" é un libro sobre maternidade, sobre vítimas e vitimarias, sobre o patriarcado, sobre a soidade, sobre arrepentimento, sobre a toma de decisións...
Penso que "Casas vacías" non é un libro para calquera. Dende logo, non o recomendaría á lixeira, porque sófrese moitísimo léndoo.
As dúas grandes protagonistas, as cales non teñen nome (e isto paréceme moi significativo dado o desenvolvemento da historia), son unha muller á que lle rouban o seu fillo e a muller que llo rouba. Polo opostos e á vez as dúas caras da mesma moeda, algo que só entenderán aquelas persoas que lean o libro, xa que a través destas páxinas chegaremos a ver dende moi dentro como son estas mulleres e a comprender (ou non) os seus actos.
Resúltame complexo falar moito deste libro sen entrar en detalles da historia que penso que é mellor descubrilos durante a lectura. Se alguén o leu e quere darme a súa opinión: son todo oídos!

[CAS] Pienso en lo que acabo de leer y se me forma un nudo en el estómago. Cuánto dolor y cuánta violencia hay en las páginas de esta novela.
"Casas vacías" es un libro sobre maternidad, sobre víctimas y victimarias, sobre el patriarcado, sobre la soledad, sobre arrepentimiento, sobre la toma de decisiones...
Pienso que "Casas vacías" no es un libro para cualquiera. Desde luego, no lo recomendaría a la ligera, porque se sufre muchísimo leyéndolo.
Las dos grandes protagonistas, las cuales no tienen nombre (y esto me parece muy significativo dado el desarrollo de la historia), son una mujer a la que le roban a su hijo y la mujer que se lo roba. Polo opuestos y a la vez las dos caras de la misma moneda, algo que solo entenderán aquellas personas que lean el libro, ya que a través de estas páginas llegaremos a ver desde muy adentro cómo son estas mujeres y a comprender (o no) sus actos.
Me resulta complejo hablar mucho de este libro sin entrar en detalles de la historia que penso que es mejor descubrirlos durante la lectura. Si alguien lo leyó y quiere darme su opinión: ¡soy todo oídos!