Editorial: EDICIONS DEL PERISCOPI (19/10/2020)

El narrador d’aquesta història, tot just sortit de la infantesa, viu en un petit poble de l’Empordà amb els seus pares, que fan de masovers al xalet d’una família benestant. Fascinat, observa la vida dels senyors i els seus fills, que habiten un món inaccessible i cada vegada més contradictori per a ell. Amb el pas dels dies i les estacions, replegarà la seva mirada sobre l’entorn que el veu créixer i que sembla perillar cada cop més, amenaçat per un nou model de vi... >Voir plus

zoeshiva
 18 March 2021
Aquest llibre fa olor a estiu, a mar, a muntanya, a pagès, a natura; un record de les sortides amb bicicleta amb els amics, de la infantesa i de quan la comencem a deixar enrere. de la mà del seu protagonista, el fill dels masovers de la segona residència d'una família benestant de Barcelona (d'aquests que venen a passar els caps de setmana i els estius amb les minyones) seguirem el dia a dia de la seva família, veurem les diferències socials entre uns i els altres, els seus valors i viurem algunes grans injustícies que faran madurar de cop al nostre protagonista.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Entranyable. Una delícia. Un llibre per gaudir amb cada frase. M'ha emocionat. Molt recomanable!
XaviXSGXaviXSG27 June 2021
“Quan vaig arribar a casa em vaig penjar el dibuix d’en Torrent a l’habitació i me’l vaig estar mirant molta estona, estirat al llit. I vaig pensar que a vegades les coses eren encara més boniques si les podies explicar o pintar, però tampoc n’estava del tot segur. I vaig pensar també que, segons com, les coses passaven molt de pressa o molt a poc a poc i que moltes vegades semblava que ens les miréssim de lluny perquè com més aprop les teníem menys les vèiem.”
+ Lire la suite

Otros libros de Miquel Martín Serra (1)Ver más