Crítica de lauralovebook

lauralovebook
25 October 2021
Una història rodona, literalment. D'aquelles narracions que comencen com acaben, que acaben com comencen. L'autora juga amb la nostra percepció des de l'inici i ens atrapa en una trama on no sabem mai del cert el que està passant. No vull entrar en detalls per no interferir en la vostra experiència però si voleu una lectura de qualitat, de les que enganxen molt, no deixeu passar aquest llibre.

Feliç d'haver-me iniciat amb l'autora en una #lcbritish en que hem gaudit un munt fent teories i suposicions. Gràcies 🥰

🇪🇸 Una historia redonda, literalmente. de esas narraciones que empiezan como acaban, que acaban como empiezan. La autora juega con nuestra percepción desde el inicio y nos atrapa en una trama donde nunca sabemos lo que está pasando en realidad. No quiero entrar en detalles para no interferir en vuestra experiencia pero si queréis una lectura de calidad, de las que enganchan mucho, no dejéis pasar este libro.

Feliz de haberme estrenado con la autora en una #lcbritish en que hemos disfrutado un montón haciendo teorías y suposiciones. Gracias 🥰