Crítica de Beavazquez_

Beavazquez_
03 May 2023
[GAL] Levo anos dicindo que teño que ler algo sobre bruxas, porque paréceme un tema do que hai moita chicha, pero con tantos libros pendentes na casa nunca me animaba.
Nesta novela vemos como a vida de Etna, que retorna a Galicia despois do falecemento da súa avoa, se pon patas arriba despois de atoparse de novo cun símbolo que a leva perseguindo dende a súa infancia. Na pescuda do significado deste símbolo coñecerá a historia da súa familia e descubrirá a paz que tanto tempo semella que levaba procurando.
Creo que o que máis me gustou foi o papel que se lle dá ás mulleres. A pesar de ter un toque místico, dá unha imaxe das bruxas moi humana e realista e ademais achéganos a parte da mitoloxía galega de maneira moi breve pero moi ben ligada á historia. Lástima que non estea dispoñible en galego; porque ler sobre estes temas na nosa lingua sería unha experiencia aínda mellor.
Se ben hai un tempo dicía que quizais o realismo máxico non é para min, debo recoñecer que igual é que comecei por libros bastante complexos, porque nesta ocasión encantoume a historia e sei que de agora en diante vouna recomendar moito. Hai veces que só hai que atopar o libro adecuado para descubrir novos gustos.

[CAS] Llevo años diciendo que tengo que leer algo sobre brujas, porque me parece un tema del que hay mucha chicha, pero con tantos libros pendientes en casa nunca me animaba.
En esta novela vemos como la vida de Etna, que retorna a Galicia después del fallecimiento de su abuela, se pone patas arriba después de encontrarse de novo con un símbolo que la lleva persiguiendo desde su infancia. En la búsqueda del significado de este símbolo conocerá la historia de su familia y descubrirá la paz que tanto tiempo parece que llevaba buscando.
Creo que lo que más me gustó fue el papel que se le da a las mujeres. A pesar de tener un toque místico, da una imagen de las brujas muy humana y realista y además nos acerca a parte de la mitología gallega de manera muy breve pero muy bien ligada a la historia. Lástima que non esté disponible en gallego; porque leer sobre estos temas en nuestra lengua sería una experiencia aún mejor.
Si bien hce un tiempo decía que quizás el realismo mágico no es para mí, debo reconocer que igual es que empecé por libros bastante complejos, porque en esta ocasión me encantó la historia y sé que de ahora en adelante la voy a recomendar mucho. Hay veces que solo hay que encontrar el libro adecuado para descubrir nuevos gustos.