Crítica de Passiopelsllibres

Passiopelsllibres
07 November 2022
Bona tarda, familia!

Què tal? Com esteu? Què tal el vostre cap de setmana? Avui us porto el nou llibre de la @lauragallegooficial , il*lustrat per la @juditmallolart , publicat per @somosinfinitoslibros .

‼️‼️‼️ En los comentarios tenéis la reseña en castellano

💠 Potser tot el que ens inventem - va xiuxiuejar ell, pensatiu - existeix d'alguna manera en una dimensió diferent, no trobes? I… en certes circumstàncies…, hi pot haver ponts entre el nostre món i els de ficció.

💠 Stravagàntia, és la nova història que ha escrit Laura Gallego i que ha il·lustrat Judit Mallol. En aquest volum, coneixem a la Virginia i a l'Eric. Aquest és capturat i la Virginia iniciarà un viatge per poder rescatar-lo. No el farà sola, sinó que l'acompanyarà en Berk, un faune que li anirà explicant coses sobre aquest món desconegut.

💠 El llibre m'ha encantat, he sentit que recorria Stravagàntia amb en Berk i la Virginia. He tingut el cor encongit en alguns moments i en altres he rigut amb totes les experiències dels dos protagonistes.

💠 Stravagàntia, ha suposat per mi, tornar a ser una nena, una nena que s'imaginava mil històries, diferents criatures i móns. Una història que es llegeix en un sospir i que valores l'amistat que traspua les pàgines. Penso que la Judit ha sapigut copsar el món creat per l'autora, quan t'ho imagines, ho veus amb els seus ulls.

💠Us animo a que descobriu Stravagàntia i que vigileu amb alguns senyors,

💠 ah, i una última advertència, vigileu el cor que hi ha un faune que us el robarà,

I vosaltres l'heu llegit? Us animeu?

Puede ser que todo lo que nos inventamos - susurró él, pensativo - existe de alguna manera en una dimensión diferente, ¿no crees? Y… en ciertas circunstancias…, puede haber puentes entre nuestro mundo y los de ficción.

💠 Stravagantia, es la nueva historia que ha escrito Laura Gallego y que ha ilustrado Judit Mallol. En este volumen, conocemos a Virginia y a Eric. Este último es capturado y Virginia iniciará un viaje para rescatarlo. No hará el viaje sola, sino que la acompañará Berk, un fauno entrañable que le irá explicando cosas sobre este mundo desconocido. El libro me ha encnatado, he sentido que recorría Stravagantia con Berk y Virginia. He tenido el corazón encogido en algunos momentos y en otros me he reído con todas las experiencias de los dos protagonistas.

💠 Stravagantia, ha supuesto para mi, volver a ser una niña, una niña que se imaginaba mil historias y que imaginaba diferentes criaturas y mundos. Una historia que se lee en un suspiro y que valoras la amistad que traspasa las páginas. Las ilustraciones de Judit son una maravilla.

💠 Os animo a que descubráis Stravagantia y que vigileis con los señores de lo Imposible,

💠 Ah, y una última advertencia, vigilad con vuestro corazón que hay un fauno que os lo robará,