Kim Amate López (Otro)
Editorial: Bindi Books (06/09/2022)

Calificación promedio : 4.5/5 (sobre 1 calificaciones)

LaPetitaLlibreria
 28 November 2022
Avui us presentem una obra pels pre-adolescents de casa que els ajudarà a entendre's i a obrir ponts pel diàleg en una època on el rebombori emocional cobra molt protagonisme.
Gràcies a Emocions a dojo obtindran una Guia pràctica per viure les emocions amb el cor i el cervell alhora que descobreixen Quina aventura! suposo el pas de l'etapa infantil cap a l'edat adulta.
Són pocs anys relativament per experimentar molts canvis físics però encara més emocionals i sovint viscuts des del silenci o la por a la incomprensió.
Aquesta obra que ens proposen en David Bueno i la Maria Tricas ena ajuda a que ells mateixos vegin que el que els passa és totalment normal i generalitzat als de la seva mateixa edat. Veure aquest fet els ajuda a no tenir cap aversió en exterioritzar i entendre el que els passa i viure-ho d'una manera més simple, amena i profunda per obtenir la vida que volen.
Molts dels problemes que es tenen a l'edat adulta tenen l'arrel a l'adolescència i llibres com aquest que els parlen de tu a tu normalitzant sentiments i explicant què passa i com pot afectar al dia a dia i què es pot fer per gestionar-ho els ajuda a créixer emocionalment i a desenvolupar una intel·ligència emocional cada dia més necessària.
En aquest llibre perfectament ordenat en breus capítols que ens mostren quines son les principals emocions positives i negatives i com poden gestionar-les poden aprendre mecanismes de defensa per tenir ells el control de les seves vides i és una eina didàctica molt potent per tal que es llencin a parlar amb algun adult o entre ells sobre el que senten.
Gràcies a la tasca d'il·lustració de Kim Amate també poden veure de manera molt gràfica les emocions de manera externa en el reflex dels seus personatges.
No negaré que com a mestres ens ha encantat i com a adults també ens ha donat més d'una eina o clau per fer que el nostre dia a dia sigui més amable i positiu.
La veu professional dels autors en els seus àmbits es combina a la perfecció per crear un llenguatge únic que no els amaga res i els ajuda a desenvolupar-se en una època ben difícil.
De nou, Bindi books ofereix lletres de qualitat per als joves de la casa i altament recomanables doncs té utilitat per la vida i resulta una convidada a la reflexió i a l'autoconeixement.
Una obra imprescindible ara que venen festes nadalenques en que els regals literaris haurien d'estar a l'ordre del dia.
Aquest volum i el de Fake news del mateix il·lustrador i pel mateix públic són unes propostes perfectes!

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..

Harry Potter Super Expert Level

Cuantos años se lleva Ron con Fred y George?