Crítica de Beavazquez_

Beavazquez_
09 November 2022
[GAL] Agora que o rematei pregúntome por que non fixen antes caso á xente que me dixo que lese este libro, que era para min.

Sigo a Bebi nas redes dende hai anos e intuía que "Memorias de una salvaje" ía gustarme. Sabendo un pouco de que vai a historia e coñecendo o cañera que é a autora... Pois tampouco é algo demasiado sorprendente. Pero é que fíxome conectar con K dunha maneira brutal. Que envexa de muller! Ogallá compartir con ela algo máis que o día do noso aniversario.

É inevitable ler estas páxinas e non preguntarse canto hai de ficción e canto de realidade nelas, porque realmente pouco sabemos en realidade da vida da autora e narra todo dun modo que certamente dá a impresión de que quen o conta viveuno en primeira persoa. Sexa como sexa, o que queda claramente reflectido é o gran traballo que hai detrás para escribir este libro, introducindo ao longo do mesmo datos sobre investigacións e informes concretos. Así, logra achegar a lectoras e lectores datos reais no medio da lectura sen que resulte pesado, pero que se senten como puñais precisamente porque sabes que todo iso que estás lendo no medio dunha historia que supostamente é ficción realmente se basea en algo que sucede día tras día nas nosas propias rúas.

Non é unha lectura agradable, dende logo. Como sempre digo, ler sobre a violencia cara as mulleres nunca o é. E este libro ten escenas bastante explícitas de violencia (tampouco esperaba que Bebi as denunciase doutro modo: ela sempre é bastante clara) e todas e todos sabemos que o mundo da prostitución está infestado de violencia de todo tipo. Pero tamén é un libro cargado de sororidade e rebeldía; non todo podía ser horrible nel. Así que se me preguntades se o recomendaría a miña contestación é rotunda: si. Mais avisadas quedades de que quizais en máis dun momento teñades que parar a enxugarvos as bágoas e a maldicir vivir nun mundo onde aínda hai tantos homes que cren que poden facer o queiran con nós, créndonos seres inferiores sen ningún tipo de potestade sobre os nosos corpos e as nosas vidas.

[CAS] Ahora que lo acabé me pregunto por qué non hice antes caso a la gente que me dijo que leyese este libro, que era para mí.

Sigo a Bebi en las redes desde hace años e intuía que "Memorias de una salvaje" me iba a gustar. Sabiendo un poco de qué va la historia y conociendo lo cañera que es la autora... Pues tampoco es algo demasiado sorprendente. Pero es que me hizo conectar con K de una manera brutal. ¡Qué envidia de mujer! Ojalá compartir con ella algo más que el día de nuestro cumpleaños.

Es inevitable leer estas páginas y no preguntarse cuánto hay de ficción y cuánto de realidad en ellas, porque realmente poco sabemos en realidad de la vida de la autora y narra todo de un modo que ciertamente da la impresión de que quien lo cuenta lo vivió en primera persona. Sea como sea, lo que queda claramente reflejado es el gran trabajo que hay detrás para escribir este libro, introduciendo a lo largo del mismo datos sobre investigaciones e informes concretos. Así, logra acercar a lectoras y lectores datos reales en medio de la lectura sin que resulte pesado, pero que se sienten como puñales precisamente porque sabes que todo eso que estás leyendo en medio de una historia que supuestamente es ficción realmente se basa en algo que sucede día tras día es nuestras propias calles.

No es una lectura agradable, dede luego. Como siempre digo, leer sobre la violencia hacia las mujeres nunca lo es. Y este libro tiene escenas bastante explícitas de violencia (tampoco esperaba que Bebi las denunciase de otro modo: ella siempre es bastante clara) y todas y todos sabemos que el mundo de la prostitución está infestado de violencia de todo tipo. Pero también es un libro cargado de sororidad y rebeldía; no todo podía ser horrible en él. Así que si me preguntáis si lo recomendaría mi contestación es rotunda: sí. Pero avisadas quedáis de que quizás en más de un momento tengáis que parar a enjuagaros las lágrimas y maldecir vivir en un mundo donde aún hay tantos hombres que creen que pueden hacer lo quieran con nosotras, creyéndonos seres inferiores sin ningún tipo de potestad sobre nuestros corpos y nuestras vidas.