Crítica de Beavazquez_

Beavazquez_
17 April 2024
[GAL] Xa lera hai un tempo "Sacrificios humanos" e fascinárame, así que decidín seguir coñecendo a esta autora que penso que ten moito que ensinarnos.

Este libro está composto por 13 relatos (case) independentes que destacan por ter maioritariamente protagonistas femininas e porque en todos eles atopamos algunha situación que, en maior ou menor medida, é terrorífica. A maioría das historias céntrase no terror que nos asexa no día a día, pero tamén atopamos nalgún dos contos fenómenos que se poden considerar máis paranormais ou, cando menos, místicos.

Recomendo totalmente a súa lectura, pero ollo coas temáticas que aborda, porque tocan aspectos sensibles que quizais non son aptos para todo o mundo: violacións, maltrato, abuso de menores, suicidio...

Se ben é certo que, se os comparo, "Sacrificios humanos" penso que me gustou un pouco máis, este libro volveume parecer brutal. Xa a primeira historia, "Subasta" deixoume a pel de galiña e un nó no estómago. E foi unha sensación que non me saquei de enriba en toda a lectura.

[CAS] Ya leyera hace un tiempo "Sacrificios humanos" y me fascinara, así que decidí seguir conociendo a esta autora que pienso que tiene mucho que enseñarnos.

Este libro está compuesto por 13 relatos (casi) independentes que destacan por tener mayoritariamente protagonistas femeninas y porque en todos ellos encontramos alguna situación que, en mayor o menor medida, es terrorífica. La mayoría de las historias se centrar en el terror que nos acechar en el día a día, pero también encontramos en alguno de los cuentos fenómenos que se pueden considerar más paranormales o, cuando menos, místicos.

Recomiendo totalmente su lectura, pero ojo con las temáticas que aborda, porque tocan aspectos sensibles que quizás no son aptos para todo el mundo: violaciones, maltrato, abuso de menores, suicidio...

Si bien es cierto que, se los comparo, "Sacrificios humanos" pienso que me gustó un poco más, este libro me volvió a parecer brutal. Ya la primera historia, "Subasta" me dejó la piel de gallina y un nudo en el estómago. Y fue una sensación que no me saqué de encima en toda la lectura.