Editorial: L"altra editorial (01/01/2021)

Finals d’estiu. Despres de separar-se, el Marcel s’instal·la a Altafulla, un poble de la costa que en ple hivern mediterrani està pràcticament desert, cosa que ja li va be perque busca solitud. A poc a poc, pero, va entrant en la petita comunitat de baix-a-mar, un grup pintoresc i variat al centre del qual hi ha el Fran i la Marie, i els seus fills, l’Adriana i el Víctor, una família que aviat el Marcel sentirà com a propia malgrat l’atracció que sent per la Marie. ... >Voir plus

Drae
 06 February 2024
Aquesta novel.la m'ha encantat.
Els fets aconteeixen a Altafulla, un petit poble de la costa Tarragonina, i la descripció del qual, ha aconseguit traslladar-me a allà mateix, durant els estius de la meva infantesa.
La trama et manté intrigat fins al final, amb ganes de llegir més, i el desenllaç no m'ha defraudat.

És el primer llibre que llegeixo d'aquest autor, i en penso llegir més.
Video de Pep Puig (1) Ver másAñadir vídeo
Vidéo de Pep Puig
En aquest vídeo, Pep Puig ens presenta, mig jugant a "cuca amagar", la seva novel·la "La vida sense la Sara Amat", Premi Sant Jordi 2015. Un llibre que ens transporta a la fi de l'infància mitjançant una història d'amor entre un nen i una nena de dotze anys.

Otros libros de Pep Puig (2)Ver más

Lectores (2) Ver más

¿Cuánto sabes sobre 1984?

Fue publicada en ...

1949