Crítica de Beavazquez_

Beavazquez_
09 April 2024
[GAL] A pesar do meu medo inicial porque facía moito que non lía en portugués, a experiencia de lectura de "A ordem do día" foi máis que satisfactoria.

Galardoada co Premio Goncourt no ano 2017, esta novela nárranos como os principais empresarios alemáns se reuniron en 1933, de maneira secreta, e tomaron a decisión de apoiar o ascenso de Hitler ao poder. A lista de nomes de sobra coñecidos por calquera de nós é ben extensa e, para min, foi bastante sorprendente.

Poderiamos dicir que é como a cara oculta (ou, polo menos, a menos coñecida) de como o partido nazi foi conseguindo os apoios necesarios para facerse forte e chegar a onde finalmente chegou.

Esta terrible época histórica foi sempre do meu interese e facía tempo que non dedicaba tempo a ler ou ver nada relacionado con ela. E esta nova toma de contacto non fixo máis que volver a espertar as ganas de seguir aprendendo sobre ela.

[CAS] A pesar de mi miedo inicial porque hacía mucho que non leía en portugués, la experiencia de lectura de "A ordem do día" fue máis que satisfactoria.

Galardonada con el Premio Goncourt en el año 2017, esta novela nos narra cómo los principales empresarios alemanes se reunieron en 1933, de manera secreta, y tomaron la decisión de apoyar el ascenso de Hitler al poder. La lista de nombres de sobra conocidos por cualquiera de nosotras es bien extensa y, para mí, fue bastante sorprendente.

Pdríamos decir que es como la cara oculta (o, por lo menos, la menos conocida) de como el partido nazi fue consiguiendo los apoyos necesarios para hacerse fuerte y llegar a donde finalmente llegó.

Esta terrible época histórica fue siempre de mi interés y hacía tiempo que no dedicaba tiempo a leer o ver nada relacionado con ella. Y esta nueva toma de contacto no hizo más que volver a despertar las ganas de seguir aprendiendo sobre ella.