Crítica de Passiopelsllibres

Passiopelsllibres
05 December 2020
CAT: Feia molt de temps que volia llegir-me el llibre d'Irene Solà, m'havia cridat molt l'atenció. No havia llegit la sinopsis tot i que el títol ja diu moltes coses. És una lectura per gaudir-la al costat d'una llarg de foc i llegir-la en veu alta. D'aquesta manera es pot apreciar encara més el llenguatge emprat.
És un crit a la vida, a la mort, als éssers humans, animals, d'arbres, rius i muntanyes. Intentar imaginar els escenaris era en certa manera, fàcil, perquè he estat unes quantes vegades a Camprodon.
Escrita des de diferents punts de vista, des del llamp, les trompetes de la mort, la neu, la lluna... és una història que segueix ressonant per dins. Una novel·la per llegir-la a poc a poc, degustar-la i tornar a rellegir alguns relats.

CAST: Hacía mucho tiempo que quería leerme este libro, me había llamado mucho la atención. No había leído la sinopsis, aun así, el título ya dice muchas cosas. Es una lectura para gozarla al lado de una chimenea, con manta y una taza de café o té y leerla en voz alta. de esta manera, se puede apreciar aún más el lenguaje utilizado y las expresiones.
Es un grito a la vida, a la muerte, a los seres humanos, a los animales, a los árboles, a los ríos y montañas. Intentar imaginar los escenarios era fácil en cierta manera, porqué he estado varias veces en Camprodon.
Escrita desde diferentes puntos de vista, desde el relámpago, las trompetas de la muerte, la nieve, la luna… es una historia que sigue resonando por dentro. Una novela para leerla poco a poco, degustarla y volver a releer algunos relatos.