Crítica de Beavazquez_

Beavazquez_
10 October 2022
[GAL] A historia preséntase en forma de diario e ten dous protagonistas: Adrián, un home con discapacidade intelectual e Jorge, un rapaz cunha enfermidade mental. As súas vidas crúzanse nun momento determinado e a través das entradas neste diario imos vendo como cada un vai interpretando diferentes situacións e como aprenden a relacionarse entre eles.

Os protagonistas sáense completamente do canon ao que estamos habituadas e a verdade é que me parece unha decisión arriscadísima. Pero penso que queda moi latente a formación e experiencia que ten a autora á hora de abordar esta temática, xa que a impresión que me dá a min é que aborda a discapacidade con sensibilidade pero sen caer na sobreprotección.

É un libro moi bonito, pero tamén realista, polo que dadas as circunstancias persoais de Adrián e Jorge tamén ten as súas sombras, e precisamente aí reside a maxia da historia. Ademais debo recoñecer que moitas das reflexións dos protagonistas fixéronme sentir interpelada; algunhas de maneira persoal, outras simplemente como membro dunha sociedade discriminadora e capacitista que non comprende ás persoas que non encaixan dentro da etiqueta do "normal".

Ánimovos a darlle unha oportunidade a este libro, que ademais lese nun suspiro, porque penso que non vos vai defraudar.

[CAS] La historia se presenta en forma de diario y ttiene dos protagonistas: Adrián, un hombre con discapacidad intelectual y Jorge, un chico con una enfermidad mental. Sus vidas se cruzan en un momento determinado y a través de las entradas en este diario vamos viendo cómo cada uno va interpretando diferentes situaciones y cómo aprenden a relacionarse entre ellos.
Los protagonistas se salen completamente del canon al que estamos habituadas y la verdade es que me parece una decisión arriesgadísima. Pero pienso que queda muy latente la formación y experiencia que tiene la autora a la hora de abordar esta temática, ya que la impresión que me da a mé es que aborda la discapacidad con sensibilidad pero sin caer en la sobreprotección.

Es un libro muy bonito, pero también realista, por lo que dadas las circunstancias personales de Adrián y Jorge también tiene sus sombras, y precisamente ahí reside la magia de la historia. Además debo reconocer que muchas de las reflexiones de los protagonistas me hicieron sentir interpelada; algunas de manera persoal, otras simplemente como membro de una sociedad discriminadora y capacitista que no comprende a las persoas que no encajan dentro de la etiqueta de lo "normal".

Os animo a darle una oportunidad a este libro, que además se lee en un suspiro, porque pienso que no os va a defraudar.