Crítica de Storm

Storm
08 October 2022
tal i com diu el títol, aquesta història són les vides ✨normals✨ de gent ✨normal✨, sense que hi passi res massa extra-ordinari. i aquest és precisament el motiu pel qual m'ha agradat tant aquest llibre, veure les diferents normalitats (les seves parts dures i les no tan dures) i que no n'existeix una sola 💗
m'ha encantat veure l'evolució dels protagonistes, el connell i la marianne, tant pel que fa als seus canvis personals com de la seva relació. a través de salts temporals, el llibre va ensenyant les diferents etapes de cadascun, veient el seu pas de l'institut a la universitat, l'evolució de la seva personalitat, els seus alts i baixos... 📈📉
pel que fa als personatges en si, també m'han agradat molt, sobretot el connell. la marianne se m'ha fet més llunyana en molts punts, potser per la seva manera de ser i perquè em costava més connectar-hi, però tot i així no costa gaire agafar-li carinyo al personatge✋🏼
així doncs, recomadíssim, per mi ha estat molt bonic llegir sobre la importància de les persones en la vida dels demès, reflexionar sobre com som gent diferent segons amb qui ens hem relacionat al llarg de la vida i com les decisions que hem pres també haguessin estat diferents ✨✨✨