Crítica de midesconexion

midesconexion
04 September 2023
CAT

A l'institut vaig llegir a l'autora. Ara, anys més tard, m'he trobat amb aquesta recopilació de narracions seves i no he pogut resistir-me. Una recopilació perfecta per a l'estiu.

Cada història, independent a les altres, m'ha transportat, m'ha fet sentir i m'ha colpit una mica més que l'anterior.

Les descripcions de l'autora són una delícia, sens dubte la seva escriptura és senzilla però cuidada al detall.

Estic segura que més d'una vegada tornaré a recórrer a alguna d'aquestes lectures, ja que les he gaudit molt.

CAST

En el instituto leí a la autora. Ahora, años más tarde, me he encontrado con esta recopilación de narraciones suyas y he podido resistirme. Una recopilación perfecta para el verano.

Cada historia, independiente de las otras, me ha transportado, me ha hecho sentir y me ha calado algo más que la anterior.

Las descripciones de la autora son una delicia, sin duda su escritura es sencilla pero cuidada al detalle.

Estoy segura de que más de una vez recurriré a alguna de estas lecturas, ya que las he disfrutado mucho.