María Reimóndez (Traductor)Sheila Vincent (Traductor)I. Ambalavanan (Traductor)
Editorial: Implicadas no desenvolvemento (01/01/2013)

Calificación promedio : 4.5/5 (sobre 1 calificaciones)
«A nosa luzada iluminaranos a todas» é un verso dun poema de Uma Rani, unha das autoras deste volume que recolle los textos de 16 mulleres que participaron nos obradoiros de escrita realizados en Galicia e en Támil Nadu por Implicadas no Desenvolvemento (www.implicadas.com), ademias das ilustracións de 3 colaboradoras. Estes textos dan a palabra escrita, nalgúns casos por primeira vez, a quen precisa urxentemente tela para rematar coas escuridades que tecen as expl... >Voir plus

Beavazquez_
 28 March 2023
[GAL] Este libro parte de 2 obradoiros de escrita enfocados a mulleres coa inquedanza de escribir, un realizado aquí na Galiza e o outro en Támil Nadul, na India. Nel atopamos algúns dos relatos froito deses obradoiros, así como outras composicións de escritoras galegas.
Paréceme moi interesante mesturar relatos e poesías de persoas que se dedican xa profesionalmente á literatura coas doutras que aínda están dando os seus primeiros pasos neste ámbito. de feito, persoalmente gocei máis das partes escritas por autoras noveles, xa que me deu a impresión de que plasmaban dunha maneira moi sinceira a realidade das mulleres nunha cultura tan allea a min.

[CAS] Este libro parte de 2 talleres de escritura enfocados a mujeres con la inquietud de escribir, uno realizado aquí en Galicia y el otro en Támil Nadul, en la India. En el encontramos algunos de los relatos fruto de esos talleres, así como otras composiciones de escritoras gallegas.
Me parece muy interesante mezclar relatos y poesías de personas que se dedican ya profesionalmente a la literatura con las de otras que aún están dando sus primeros pasos en este ámbito. de hecho, persoanlmente disfruté más de las partes escritas por autoras noveles, ya que me dio la impresión de que plasmaban de una modo muy sincero la realidade de las mujeres en una cultura tan ajena a mí.

Lectores (1) Ver más

¿Cómo se escribe?

Los nombres de personajes en un libro aparecen:

En cursiva
En mayúsculas