Crítica de Beavazquez_

Beavazquez_
14 September 2023
[GAL] Despois de gañar o reality show Sobrevivindo, Val Valdés convértese nunha famosa e rica empresaria. Anos despois entrégase á policía, asegurando ter matado a Dani Leis, un dos seus antigos compañeiros de instituto.
Nesta novela de personaxes gañadora do Premio de Novela por entregas de la Voz de Galicia, Arantza Portabales fainos dubidar de todo o mundo ata practicamente o último momento. E iso non é sinxelo, xa que parece que non hai misterio ningún tendo en conta a premisa de asasinato + culpable confesa.
Non me resultou sinxelo acomodar a cabeza ás idas e vidas de tantas personaxes e momentos temporais, pero teño que recoñecer que unha vez lle pillei o punto e fun comprendendo quen era quen, gocei moito desta lectura. Ademais, saber que nun primeiro momento foi publicada por entregas foi un plus, porque paréceme moi meritorio ter esa capacidade de planificación e de deixar ás lectoras con ansia de máis ao rematar cada capítulo.
Mentres espero que chegue a casa o terceiro #AbadEBarroso, esta lectura serviume para matar un pouco o mono portabaleiro que tiña.

[CAS] Después de ganar el reality show Sobrevivindo, Val Valdés se convierte en una famosa y rica empresaria. Años después se entrega a la policía, asegurando haber matado a Dani Leis, uno de sus antiguos compañeros de instituto.
En esta novela de personajes ganadora del Premio de Novela por entregas de la Voz de Galicia, Arantza Portabales nos hace dudar de todo el mundo hasta prácticamente el último momento. Y eso no es sencillo, ya que parece que no hay misterio ninguno teniendo en cuenta la premisa de asesinato + culpable confesa.
No me resultó fácil acomodar la cabeza a las idas y venidas de tantos personajes y momentos temporales, pero tengo que reconocer que una vez le pillé el punto y fui comprendiendo quién era quién, disfruté mucho de esta lectura. Además, saber que en un primer momento fue publicada por entregas fue un plus, porque me parece muy meritorio tener esa capacidad de planificación y de dejar a las lectoras con ansia de más al acabar cada capítulo.
Mientras espero que llegue a casa el tercer #AbadYBarroso, esta lectura me sirvió para matar un poco el mono portabalero que tenía.