Crítica de Beavazquez_

Beavazquez_
09 January 2023
[GAL] Cando Viento Norte publicou a sinopse de "Zona de habitabilidad" comentábanme que lles gustara moito porque se sentiran moi identificadas co protagonista e que era unha novela moi xeracional e que pensaban que a min podería pasarme o mesmo. O que creo que ninguén imaxinaba é que cando comezase a lela pensaría: "ei, pero esta era eu en abril, por que Rubén escribiu un libro sobre a miña vida?".

Atopamos entre estas páxinas a un rapaz que penso que podería ser case calquera do meu entorno: xoven, coa carreira recén rematada e unha ansiedade polas nubes porque a vida adulta resulta ser unha estafa. E con esa mestura de ingredientes colle as maletas e marcha da súa Galiza natal rumbo ás Canarias, pensando que así se solucionarán todos os seus problemas.

Non vos vou dicir se a súa crise existencial se soluciona ou non, porque para iso escribiu Rubén o libro. O que si vos podo dicir é que a pesar do mal que o pasa este rapaz (que identificada me sentín con el, de verdade), o humor e a ironía cos que o autor vai narrando as súas peripecias e as dos seus acompañantes na illa é sublime.

[CAS] Cuando Viento Norte publicó la sinopsis de "Zona de habitabilidad" me comentaban que les gustara mucho porque se sintieran muy identificadas con el protagonista y que era una novela muy generacional y que pensaban que a mí podría pasarme lo mismo. Lo que creo que nadie imaginaba era que cuando comenzase a leerla pensaría: "ey, pero esta era yo en abril, por qué Rubén escribió un libro sobre mi vida?".

Encontramos entre estas páginas a un chico que pienso que podría ser casi cualquera de mi entorno: joven, con carrera recién acabada y una ansiedad por las nubes porque la vida adulta resulta ser una estafa. Y con esa mezcla de ingredientes coge las maletas y se marcha de su Galicia natal rumbo a las Canarias, pensando que así se solucionarán todos sus problemas.

No os voy a decir si su crisis existencial se soluciona o no, porque para eso escribió Rubén el libro. Lo que sí os puedo decir es que a pesar de lo mal que lo pasa este chico (qué identificada me sentí con él, de verdad), el humor y la ironía con los que el autor va narrando sus peripecias y las de sus acompañantes en la isla es sublime.