Crítica de zoeshiva

zoeshiva
09 April 2021
A casa vam comprar aquest llibre en el seu dia perquè ens va agradar molt "La llibreria ambulant", del mateix autor, i feia anys que esperava a l'estanteria. Finalment m'he decidit a agafar-lo i malauradament he de dir que, per mi, no ha estat a l'alçada del primer. M'ha avorrit la seva lectura i no ha estat el que m'esperava amb les expectatives del seu precedent i el que el títol i la sinopsi em suggerien. L'entranyable parella protagonista del primer llibre, obrint una llibreria de segona mà al barri de Brooklyn amb el nom de "Llibreria encantada"? Havia de ser una bona lectura, no? Doncs no. Dir-vos per començar que no espereu una història de fantasmes, que el nom triat per a la llibreria es basa en el concepte que molts dels autors dels llibres que venen ja son morts, pel que son com fantasmes presents a les seves estanteries. Tampoc espereu una història on la llibreria tingui una gran presència, l'autor converteix la novel·la en una mena de misteri que un personatge amb ganes de fer de detectiu intenta resoldre.

En fi, a mi personalment no m'ha agradat, o no ha acomplert les meves expectatives, o no era el meu moment; això no vol dir que a algú altre no li pugui encantar la història!

P.D. senyor Mifflin, deixi de fumar a dins de la llibreria, que els llibres s'impregnen d'aquesta olor (pudor) i perden l'olor de vell que tant ens agrada!