Editorial: Viena (01/03/2015)

Els simpàtics llibreters que vam conèixer a La llibreria ambulant han decidit aparcar el carro i el cavall per establir-se al cor de Brooklyn, en un local amb rebotiga que converteixen en una assortidíssima llibreria de vell. I com no podia ser altrament, en molt poc temps aconsegueixen atraure els amants de les bones lectures... i també una rica hereva, un publicista enamoradís i una banda de delinqüents sense escrúpols disposats a fer servir els llibres de tapador... >Voir plus

zoeshiva
 09 April 2021
A casa vam comprar aquest llibre en el seu dia perquè ens va agradar molt "La llibreria ambulant", del mateix autor, i feia anys que esperava a l'estanteria. Finalment m'he decidit a agafar-lo i malauradament he de dir que, per mi, no ha estat a l'alçada del primer. M'ha avorrit la seva lectura i no ha estat el que m'esperava amb les expectatives del seu precedent i el que el títol i la sinopsi em suggerien. L'entranyable parella protagonista del primer llibre, obrint una llibreria de segona mà al barri de Brooklyn amb el nom de "Llibreria encantada"? Havia de ser una bona lectura, no? Doncs no. Dir-vos per començar que no espereu una història de fantasmes, que el nom triat per a la llibreria es basa en el concepte que molts dels autors dels llibres que venen ja son morts, pel que son com fantasmes presents a les seves estanteries. Tampoc espereu una història on la llibreria tingui una gran presència, l'autor converteix la novel·la en una mena de misteri que un personatge amb ganes de fer de detectiu intenta resoldre.

En fi, a mi personalment no m'ha agradat, o no ha acomplert les meves expectatives, o no era el meu moment; això no vol dir que a algú altre no li pugui encantar la història!

P.D. senyor Mifflin, deixi de fumar a dins de la llibreria, que els llibres s'impregnen d'aquesta olor (pudor) i perden l'olor de vell que tant ens agrada!
Video de Christopher Morley (1) Ver másAñadir vídeo
Vidéo de Christopher Morley
Autores, editores, bloggers, booktubers, bookstragramers, colaboradores y lectores se sumaron con una breve lectura a la conmemoración del Día Internacional del Libro. La lectura es un festejo y el libro el salón de fiesta. Gracias a cada uno de los invitados de Océano y los sellos en distribución.
Día Internacional del Libro 23 de abril 2020.
¡Gracias! Gisela Méndez La mejor versión de ti (Océano)
Juan Pablo Villalobos La invasión del pueblo del espíritu (Anagrama)
Iris Coria / Sweet Darkness Magia sombría, Joshua Kha (Océano Gran Travesía)
Eduardo Halfon El boxeador polaco (Libros del Asteroide)
Zaybet Hipston / Difusión infantil y juvenil Max la fugitiva, Brenna Yovanoff (Océano Gran Travesía)
Bruno Segura / @Polimateando El encargo, Claudia Rueda (Océano Travesía)
Naytze Valencia / Océano Travesía Su majestad chiquitita, Sally Lloyd-Jones (Océano Travesía)
Alexis Jiménez / Promoción Océano El don de la ira, Arun Gandhi (Océano ámbar)
Jessica J. Lockhart El optimista que hay en ti (Kan)
Pablo Martínez / Editor en Jefe Océano México Moctezuma, José Luis Trueba (Océano)
María Emilia Beyer Luz propia (Océano Travesía)
Mónica Hernández / Editorial Océano Geralt de Rivia. El último deseo, Andrzej Sapkowski (Alamut)
Alejandro Zambra Poeta chileno (Anagrama)
Juana Inés Dehesa Manual del Treintón (Océano)
Guadalupe Loaeza Las reinas de Polanco (Océano)
Violeta Paredes / Colission La frágil belleza del cristal, Amy Harmon (Principal de los Libros)

Fabiola Bautista / editora de enlace Océano El cuerpo en que nací, Guadalupe Nettel (Anagrama)

M.B. Brozon JJ. Sánchez y el último sábado fantástico (Océano Gran Travesía)

Lolbe Caballero / Tiempo de Lectura La isla del fin del mundo, Kiran Millwood Hargrave (Ático de los Libros)

Paca Flores / Directora Editorial Periférica La librería ambulante, Christopher Morley (Editorial Periférica)

¿Cuánto sabes sobre 1984?

Fue publicada en ...

1949